  • Data: 2018-12-27 16:28:56
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-27, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Rzeczywiscie w procesie sadowym miałoby to ogromne znaczenie.
    > Tutaj... tutaj mozemy pewnych słów uzywac potocznie.

    Tutaj, z niekiedy cross-linkiem na pl.soc.prawo? :-P

    > To bardzo wygodnie... ;-P

    No bo nie rozumiem. Ty serio chcesz żyć w rzeczywistości w której
    słowo przeciwko słowu ma mieć większą moc niż spisana umowa?

    [...]

    > Ale czy jestes w stanie wykluczyc to ze tak bardzo zafiksowali sie na
    > frankach (rowniez ze wzgledu na kontakty z poprzednimi klientami) ze w
    > ktoryms momencie nie realizowali juz zyczenia klienta (bo go nie poznali)
    > tylko realizowali to co im sie wydawało ze jest zyczeniem klienta?
    > Innymi słowy ze zal im było czasu na głębsza analize potrzeb klienta tylk
    > olecieli sztampa: frank frank frank...? Zwłaszcza ze na nim lepiej
    > zarabiali...

    Jedni się zafiksowali i mieli taką politykę (pewnie np. getin), inni nie
    (np. BZWBK, PeKaO), ale zdecydowanie nie był to cały sektor bankowy. W części
    banków nie miałeś szansy dostać CHF i już. Chcesz mi powiedzieć, że ta olbrzymia
    większość tych kredytów w CHF wynikała z tego że ludzie powszechnie bardziej
    kojarzyli Getin niż PeKaO? Ja bardziej jestem skłonny przypuszczać, że szli
    do banku który "wizualnie" dawał im lepsze warunki, a "wizualnie" CHF był
    bardziej atrakcyjny bo ludzie mają "by default" włączone myślenie
    optymistyczne.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com