    From: "herdak" <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fm bank - lokaty
    Date: Wed, 18 Jan 2012 12:13:46 +0100

    "tygrysek" <t...@z...pl> skrev i meddelandet
    news:jf67ra$efs$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy FM Bank jest w miare wiarygodnym bankiem? Jak patrze na ich strone
    > internetowa i na ostatnie wpisy na glownej stronie sprzed kilku miesiecy,
    > to hmm.... Mam wrazenie, ze to maly sklepik a nie porzadny bank.
    >
    > Czy po zalozeniu lokaty przez internet mam do niej dostep (znaczy dostaje
    > jakis login i haslo i widze co sie dzieje z lokata, jak naliczaja sie
    > odsetki itd)? Czy tez jedynie na koniec lokaty dostaje zwrot srodkow z
    > odsetkami na konto, z ktorego zlecilem przelew na lokate?

    Jest to jak najbardziej wiarygodny bank. Dostep do wgladu lokaty masz
    równiez przez internet, o ile posiadasz ROR, który kosztuje 7 zl
    miesiecznie. Jesli nie chcesz zakladac ROR, pozostaje Ci infolinia lub
    placówki i pytanie tam o stan Twoich lokat. Po zakonczeniu lokat dostajesz
    zwrot jak napisales wyzej.

    Pozdrawiam, HBG