  • Data: 2012-01-23 12:58:28
    Temat: Re: fm bank - lokaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jfi0n8$2cb$...@n...news.atman.pl

    > I to jest chyba jedyna warta uwagi opcja
    > ale pod warunkiem zwolnienia z oplaty miesiecznej badz rocznej

    Ja na razie nie płaciłem. Odwrotnie -- dostałem od Citi chyba 150 wiśni.
    Matka zapłaciła 30 złotych -- za wydanie nowego plastyku w miejsce
    ukradzionego. Mogła zrezygnować z karty i poprosić o nową -- co było
    za free, ale jakoś wybrała taką drogę.

    Kartę ukradziono jej (żeby było śmieszniej) w Biedronce, w której
    kart nie honorują. ZTCP można było zatrzymać złodzieja, ale
    Biedronkowy ochroniarz nie zamierzał tego uczynić.

    Ja (za swoją niewiarę w chamstwo Biedronkowego ochroniarza?) zapłaciłem
    także stratą. Jakiś czas później Biedronkowy sprzedawca okradł mnie -- kamera
    to zanotowała, ale choć odszukano zapis (byłem uparty? -- wytrwały?) nie tylko
    nie zwrócono mi pieniędzy, ale nawet nie pokazano mi tego zapisu. Tłumaczono mi,
    że klientom nie wolno wchodzić na zaplecze. :) O tyle śmieszne i głupie było to
    tłumaczenie, że na tymże zapleczu wypisywano mi nieraz faktury w mojej obecności.
    I w tej Biedronce wypisywano mi faktury, gdy byłem na zapleczu, i w innych
    Biedronkach także wchodziłem na zaplecze, aby otrzymać fakturę.

    Nawet trudno było ustalić, w jakich godzinach pracuje ten, kto mnie
    (wg mnie) okradł. Były trudności w rozmawianiu o tym w ogóle.

    innego...

    > Zydzi nie maja monopolu na brak napletka,

    To prawda -- dlatego piszę, że mogę sobie obciąć, ale nie wiem, czy to pomoże. ;)

    > chyba tez duza czesc muzulmanow

    Być może. Muzułmanie (z Afryki) chyba wolą ,,kastrować'' córki,
    nie synów, ale synów też obrzezują. Gdy uczyłem się w podstawówce,
    mówiono nam o tych okaleczeniach dziewcząt afrykańskich. Niedawno
    oglądałem film o modelce z Somalii, której pozbawiono łechtaczki,
    gdy była małą dziewczynką.

    Ponoć zwyczaj znęcania się nad własnymi córkami wleczony jest
    z Afryki do Europy.

    -=-

    BTW -- jako dziecko miałem masę reklamówek z Kenii.
    (ze Szwecji, z Hasselblada -- też) I pamiętałem o tym,
    że wiedziałem wówczas to, iż ani do Szwecji, ani (tym
    bardziej?) do Kenii nigdy nie pojadę. I (jak na razie)
    mam rację. ;) Kenia sąsiaduje z Somalią.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'