  • Data: 2013-05-07 06:46:18
    Temat: Re: fałszywa stówka
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-06 22:53, Kris pisze:

    > Na 3 znanych mi lokalnych myjniach kamer nie ma;)
    > Straci stówe;)
    > Czytasz ta grupe to zapewne wiesz co co niektórzy za cuda wyprawiaja i ile czasu
    poświęcają aby zyskać kilkadziesiąt pln "wisienek" a Ty tak po prostu proponujesz
    oddać bezpowrotnie 100zł organom ścigania;))

    Po udokumentowaniu złoży reklamację do właściciela bankomatu, że dostał
    fałszywkę. Wygra.

    Jeśli puści w obieg, to może się źle dla niego skończyć. To ewidentne
    przestępstwo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.