  • Data: 2013-05-07 09:10:21
    Temat: Re: fałszywa stówka
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > AFAIK każdy banknot jest sprawdzany "na dwie ręce". jedna może być
    > automatyczny sorter, ale druga powinien być człowiek. BTW skąd
    > pewność, że to falszywka, a nie destrukt? oczywiście co do zasady
    > taki banknot nie powinien być wprowadzany do obiegu. nie włóż go
    > przypadkiem do wplatomayu Citi, bo zostanie zatrzymany
    > ;)

    Mam pewność, że to nie destrukt, destruktów także w swoim życiu trochę
    widziałem, obroty na BRE-Destrukt wykazuję. :) Brak kilku podstawowych
    zabezpieczeń (w tym nitki, jest tylko jej nędzna podróba), charakterystyczne
    zażółcenie papieru, nieco niższa waga. Im dłużej na niego patrzę tym słabiej
    wydaje mi się zrobiony (choć na pierwszy rzut oka jest super, farby są
    dobre).