  • 1. Data: 2002-03-19 10:35:54
    Temat: eurokonto www
    Od: <m...@p...onet.pl>

    mam konto w pekao i chcialbym je przeksztalcic w eurokonto www
    czcialbym uslyszec komentaze od uzytkownikow tego konta
    prosze o wszystkie uwagi zarowno pozytywne jak i te ktore moglyby mnie
    zniechecic do tej decyzji

  • 2. Data: 2002-03-19 10:46:18
    Temat: Re: eurokonto www
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > czcialbym uslyszec komentaze od uzytkownikow tego konta
    > prosze o wszystkie uwagi zarowno pozytywne jak i te ktore moglyby mnie

    To chyba bedziesz musial zamknac jedno zeby otworzyc drugie. Przyda sie
    historia rachunku - zeby nie czekac na zwykla karte maestro 3 miesiace...

  • 3. Data: 2002-03-19 11:14:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Mozna tylko nowe otworzyc. A dostep do normalnych kont przez net tak "na
    oko" za rok :((
    A na serio jak juz sie chcesz "przeprowadzac do Lodzi" to zobacz lepiej inne
    oferty, bo i tak musisz zalozyc osobne konto.

    A czy o kontach w pekaosa mozna powiedziec cos dobrego ? (w tym miejscu
    prosze niusyxxx o wstrzymanie sie z udzielaniem odpowiedzi....) Chyba tylko
    o niektorych kartach :))

    > To chyba bedziesz musial zamknac jedno zeby otworzyc drugie. Przyda sie
    > historia rachunku
    Taa historia rachunku kosztuje 5zl/miesiac :((
    pzd

  • 4. Data: 2002-03-19 11:27:09
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > A czy o kontach w pekaosa mozna powiedziec cos dobrego ? (w tym miejscu
    > prosze niusyxxx o wstrzymanie sie z udzielaniem odpowiedzi....) Chyba
    tylko
    > o niektorych kartach :))

    Można. Nie jest to co prawda najwygodniejszy bank, ale ma swoje dobre
    strony. Osobiście poczekam do momentu zakończenia implementacji centralnego
    systemu informatycznego.
    Wtedy albo-albo.

    MaciejK

  • 5. Data: 2002-03-19 16:28:25
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    A czy o kontach w pekaosa mozna powiedziec cos dobrego ? (w tym miejscu
    > prosze niusyxxx o wstrzymanie sie z udzielaniem odpowiedzi....) Chyba
    tylko
    > o niektorych kartach :))

    dlaczego?
    Nie ukrywam, że krew mnie zalewa jak mam udać się do marmurkowego oddziału
    (zwłaszcza w Elblągu przy ul. Hetmeskiej), ale od kiedy mam Eurokonto WWW do
    oddziału nie mam potrzeby chodzić. Tak więc serwis "www" jest jaknajbardziej
    cool, ale przyznaję, ze prowadzenie i obsługa jest troche za droga
    (prowadzenie rachunku: 6,- zł, dodatkowy token dla współmałżonka: 2,50 zł i
    wszystkie przelewy stałe, jednorazowe i polecenie zapłaty po 0,60 zł)
    ps. dlatego do płatności wykorzystuję, co? - mBank :-))

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 6. Data: 2002-03-19 20:06:19
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Dlugo mialem rachunek w Pekao (eurokonto VIP). Poniewaz nie byl to dobry
    rachunek, przenioslem sie do www.
    Po kilku miesiacach zrezygnowalem i z tego. Praktycznie nie korzystalem z
    rachunku. mBank zapewnil mi darmowe przelewy i bankomaty.
    Karte Maestro mam z LG. Jezeli bankomaty Euronetu nie sa dla ciebie
    wystarczajace, to lepiej przenies sie do Fortis Banku. Tam wszystkie sa za
    darmo.
    Po co komu jakiekolwiek eurokonto w Pekao ?

    MichalL

  • 7. Data: 2002-03-19 20:11:42
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    MichalL wrote:

    > Po co komu jakiekolwiek eurokonto w Pekao ?

    Jeden powód widzę (ale nie jest on dla mnie wystarczający): jedyny
    sensowny Mastercard.

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-03-19 22:22:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkie przelewy stałe, jednorazowe i polecenie zapłaty po 0,60 zł)
    > ps. dlatego do płatności wykorzystuję, co? - mBank :-))

    To po co ci e-www ??? dla bankomatow czy kart ?

  • 9. Data: 2002-03-19 22:32:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > darmo.

    > Po co komu jakiekolwiek eurokonto w Pekao ?

    Na koniec tylko napisze, ze pekaosa ma tylko 16 500 klientow konta e-www. Ta
    liczba moim zdaniem sama mowi o funkcjonalnosci tego konta.
    pzd
    www.multibank.pl
    www.mbank.com.pl

  • 10. Data: 2002-03-20 06:48:04
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Jeden powód widzę (ale nie jest on dla mnie wystarczający): jedyny
    > sensowny Mastercard.

    LG i kilka innych banków tez takiego ma w ofercie.

    MichalL