    From: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobankowi dziękuję za uwagę
    Date: Fri, 25 Mar 2005 17:59:37 +0100

    Adam Iganowicz napisał(a):
    > Witam.
    > Czy eurobank tak zawsze panikuje jak człowiek się spóźnia kilka(naście)
    > dni z zapłaceniem połowy raty (pół wpłaciłem - 200pln a pół nie
    > wpłaciłem - drugie 200pln - bo musiałem zapłacić za naprawę pompy
    > hamulcowej która sobie nagle padła była w autku i chwilowo utraciłem
    > płynnośc finansową ;)
    > Koło 20 marca eurobank dzwonił po raz pierwszy (termin płatności raty 13
    > marca - piąta rata - wszystkie poprzednie grzecznie wpłacane terminowo)
    > i zagroził że mam czas do 23 marca na wpłacenie drugiej połówki raty.
> [...]

    Z działem windykacji można skontaktować się jeszcze przed datą
    zapadalności raty, o której wiadomo, że nie zostanie spłacona w
    terminie. Unika się w ten sposób takich niespodzianek. Poproś obsługę to
    dadzą Ci nr telefonu gdybyś (odpukać!) potrzebował w przyszłości.

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---