  • Data: 2005-03-25 17:20:36
    Temat: Re: eurobankowi dziękuję za uwagę
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był dzień 2005-03-25 18:02 i wtedy właśnie Adam Iganowicz
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

    > czyżbym wyczuwał ironię?
    > wiesz, jak dla mnie to niech sobie naliczają odsetki karne i ewentualnie
    > czekają do niezapłacenia tej drugiej raty i wtedy niech straszą
    > windykacją i nawet trybunałem konstytucyjnym - bardzo proszę, ale nie po
    > kilkunastu dniach zaległości - nie to żebym się jakoś specjalnie
    > przejął, ale po prostu bez sensu zawracają głowę przed samymi świętami...
    > a tak w ogóle to telefony do mnie kosztują ich więcej niż te karne
    > odsetki....
    Zdaje się, że otrzymując środki pieniężne z banku podpisałeś odpowiednią
    umowę.
    Nie wydaje Ci się, że ta umowa zobowiązuje do wpłat w określonym w niej
    terminie ?
    A po drugie to czy gdybyś Ty pożyczył komuś kasę i umówił się, że będzie
    oddawał w kwocie powiedzmy 400 m-cznie a przed świętami kolo zapłaciłby
    Ci połowę umówionej raty to nie dzwoniłbyś do niego ?

    pozdrawiam
    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,