  • 21. Data: 2009-01-25 21:10:57
    Temat: Re: eurobank hipoteczny w CHF jakies kruczki.
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:glg1ac$2tv$1@inews.gazeta.pl...

    > Akurat to mnie nie dotyczy - mam "wysoki" wklad wlasny, chcieli wcisnac
    > ubezpieczenie od braku pracy - ale mozna bylo zrezygnowac, ubezpieczenie
    > nieruchomosci u nich - tez zrezygnowalem ( znalazlem tansze) i niestety
    > ubezpieczenie pomostowe na pol roku z gory- z tym nie da sie nic zrobic.
    > K.

    Witam
    Moge poznać więcej danych tego kredytu?? czy ta marża była jakoś specjalnie
    wynegocjowana?? bo ja sie staram o 300000zł w CHF i mam 30% wkładu własnego
    a marża aż 2,55% mi oferują:(
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 22. Data: 2009-01-25 23:26:38
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Sat, 24 Jan 2009 22:36:02 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A próbowałeś chociaż? 2 lata temu nie było z tym problemu (Nordea,
    > pkobp, pekaosa, bzwbk)

    Rok temu też nie było (Santander, Multibank, Polbank, Kredyt Bank).
    Wystarczyło poprosić/zażądać.

    Pozdrowienia
    --
    Andrzej Rumin

  • 23. Data: 2009-01-26 21:15:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" glg1ac$2tv$...@i...gazeta.pl

    > Akurat to mnie nie dotyczy

    Nikogo już ;) nie dotyczy -- Pawlak (Waldemar) spłaci pieniędzmi podatników. :)

    > - mam "wysoki" wklad wlasny, chcieli wcisnac ubezpieczenie od braku pracy - ale
    mozna bylo zrezygnowac,

    Rezygnuj! Pawlak jest bogaty. :)

    > ubezpieczenie nieruchomosci u nich - tez zrezygnowalem ( znalazlem tansze) i
    niestety ubezpieczenie pomostowe na pol roku z gory-
    > z tym nie da sie nic zrobic.

    Naciskaj z tym Pawlakiem. Po co bankom jakieś ubezpieczenia? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-01-27 18:14:44
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Le5zek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pokaz mi bank , ktory wczesniej daje umowe

    Ja jak podpisywalem umowe, mialem ja kilka dni w domu aby móc ja prawnie
    skonsultowac.
    Z bankiem, który nie udostepnilby mi umowy przed jej podpisaniem po prostu
    bym sie rozstal.
    Zbyt cenie to co mam najdrozsze - swój podpis.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 25. Data: 2009-01-28 11:35:04
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Z bankiem, który nie udostepnilby mi umowy przed jej podpisaniem po prostu
    > bym sie rozstal.
    > Zbyt cenie to co mam najdrozsze - swój podpis.
    Oczywiście masz rację, jednak to taka pozorna ostrozność. Z reguły w Bankach
    nie ma mozliwosci indywidualnych korekt umów i nawet jak cos ci się nie
    spodoba to ciezko wymusic na banku zmiany w umowie. I suma syumarum te ichj
    umowy z reguły nie maja żadnych strasznie niekorzystnych dla klienta
    zapisów. Wolny rynek wyeliminował by skutecznie takie metody dodatkowo
    nadzór i presja prasowa.

    Krzysiek

  • 26. Data: 2009-01-28 12:59:07
    Od: "Nixe" <n...@o...eu>

    "kris" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Oczywiście masz rację, jednak to taka pozorna ostrozność. Z reguły w
    > Bankach nie ma mozliwosci indywidualnych korekt umów

    Ale jest możliwość jej niepodpisania, a to chyba dość istotna sprawa.

    > i nawet jak cos ci się nie spodoba to ciezko wymusic na banku zmiany w
    > umowie.

    No i właśnie dlatego należy domagać się od banku wcześniejszego okazania
    wzoru umowy, żeby potem nie płakać nad rozlanym mlekiem.

    > umowy z reguły nie maja żadnych strasznie niekorzystnych dla klienta
    > zapisów.

    Ci, którzy dzisiaj psioczą na mBank mają chyba "trochę" inne zdanie na ten
    temat ;-)

    > Wolny rynek wyeliminował by skutecznie takie metody dodatkowo nadzór i
    > presja prasowa.

    Naiwny ;-)

    Pozdrawiam
    Nixe