  • 1. Data: 2009-01-24 20:00:50
    Temat: eurobank hipoteczny w CHF jakies kruczki.
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,
    mam zamiar podpisac umowe z eurobankiem na kredyt hipoteczny w CHF -
    warunki % calkiem dobre (1,93 + libor) , na co innego zwrocic uwage, jakies
    nieciekawe zapisy , kruczki ?

    K.

  • 2. Data: 2009-01-24 20:27:39
    Temat: Re: eurobank hipoteczny w CHF jakies kruczki.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > mam zamiar podpisac umowe z eurobankiem na kredyt hipoteczny w CHF -
    > warunki % calkiem dobre (1,93 + libor) , na co innego zwrocic uwage, jakies
    > nieciekawe zapisy , kruczki ?
    >
    > K.

    a skąd mamy wiedzieć co masz napisane w umowie kredytu?
    przeczytaj dokładnie i jeżeli znajdziesz coś niepokojącego to pytaj!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-24 20:39:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 21:00, "Krzysztof" <o...@w...pl> wrote:
> [...]
    > mam zamiar podpisac umowe z eurobankiem na kredyt hipoteczny  w CHF -
    > warunki % calkiem dobre (1,93 + libor) , na co innego zwrocic uwage, jakies

    Sam byłbym ciekaw, oryginału umowy nigdy nie widziałem.

  • 4. Data: 2009-01-24 21:01:33
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > a skąd mamy wiedzieć co masz napisane w umowie kredytu?
    > przeczytaj dokładnie i jeżeli znajdziesz coś niepokojącego to pytaj!
    Nie dostalem umowy - bede mogl zapoznac sie przy podpisywaniu - dlatego
    pytam , moze ktos mial juz niespodzianki...

    K.

  • 5. Data: 2009-01-24 21:08:49
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    wiadomościnews:glftjs$qm2$1@opal.icpnet.pl...>> mam zamiar podpisac umowe z
    eurobankiem na kredyt hipoteczny  w CHF -

    > Nie dostalem umowy - bede mogl zapoznac sie przy podpisywaniu - dlatego
    > pytam , moze ktos mial juz niespodzianki...
    >
    > K.

    Z tego co słyszałem Eurobank ma dosyć wysokie ubezpieczenie niskiego
    wkładu wiec dokładnie wypytaj swojego doradcę o wszystkie dodatkowe
    opłaty związane z kredytem.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-01-24 21:17:04
    Temat: Multibank - promocja Plany Finansowe 2009
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Tylko linka do regulaminu daję

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=324

    nie chcę tego komentować w żaden spposób, bo jeszcze wyjdzie na to, że się
    uwziąłem na to BRE.

    marekz

  • 7. Data: 2009-01-24 21:25:02
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dostalem umowy - bede mogl zapoznac sie przy podpisywaniu

    Ty chyba zartujesz? Podpisujesz zobowiazanie finansowe na kilkadziesiat lat
    i korzystasz z uslug banku który ci wczesniej umowy nie przedstawil?

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 8. Data: 2009-01-24 21:30:53
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    >Z tego co słyszałem Eurobank ma dosyć wysokie ubezpieczenie niskiego
    >wkładu wiec dokładnie wypytaj swojego doradcę o wszystkie dodatkowe
> [...]

    Akurat to mnie nie dotyczy - mam "wysoki" wklad wlasny, chcieli wcisnac
    ubezpieczenie od braku pracy - ale mozna bylo zrezygnowac, ubezpieczenie
    nieruchomosci u nich - tez zrezygnowalem ( znalazlem tansze) i niestety
    ubezpieczenie pomostowe na pol roku z gory- z tym nie da sie nic zrobic.
    K.

  • 9. Data: 2009-01-24 21:31:57
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Le5zek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ty chyba zartujesz? Podpisujesz zobowiazanie finansowe na kilkadziesiat
    > lat i korzystasz z uslug banku który ci wczesniej umowy nie przedstawil?
    Pokaz mi bank , ktory wczesniej daje umowe - ani w PKO BP nie dostalem, ani
    w NORDEI...

    K.

  • 10. Data: 2009-01-24 21:36:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Le5zek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pokaz mi bank , ktory wczesniej daje umowe - ani w PKO BP nie dostalem, ani
    > w NORDEI...
    A próbowałeś chociaż? 2 lata temu nie było z tym problemu (Nordea,
    pkobp, pekaosa, bzwbk)
    KJ