  • 1. Data: 2009-01-24 18:59:31
    Temat: lakomy wplatomat mBanku
    Od: "gril" <g...@...pl>

    Postanowiłem wpłacić trochę kasy za pomocą tej maszyny. Niestety
    wpłatomat zawiesił się i zeżarł moją kasę przetrzymując przez dłuższą
    chwilę kartę. Na koncie nie pojawiły się te pieniądze, oczywiście
    zgłosiłem reklamację, ale musiałem to zrobić przez infolinię, bo mimo że
    wpłatomat stał w centrum finansowym mBanku, to oni oczywiście nic nie
    mogą zrobić! Miał ktoś podobną sytuację? niby w ciągu 10 dni rozpatrują
    reklamację, ale ja nie mogę korzystać z własnych pieniędzy z nie swojej
    winy! To jest chore przecież. Jak długo trwa z reguły rozpatrywanie
    takich przypadków?

  • 2. Data: 2009-01-24 19:11:52
    Temat: Re: lakomy wplatomat mBanku
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 19:59, "gril" <g...@...pl> wrote:
> [...]
    > reklamację, ale ja nie mogę korzystać z własnych pieniędzy z nie swojej
    > winy! To jest chore przecież. Jak długo trwa z reguły rozpatrywanie

    Gdzie jest ten wpłatomat ? Pytam się, bo ja też namiętnie wpłacam ..;-)

  • 3. Data: 2009-01-24 19:41:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > niby w ciągu 10 dni rozpatrują
    > reklamację, ale ja nie mogę korzystać z własnych pieniędzy z nie swojej
    > winy! To jest chore przecież. Jak długo trwa z reguły rozpatrywanie
    > takich przypadków?

    10? zawsze było 30!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-01-24 20:40:37
    Od: "gril" <g...@...pl>

    > 10? zawsze było 30!!!

    W ciągu 10 dni mają mi dać znać, a konsultantka mówiła że "ciężkie
    przypadki" to nawet do 30 dni. Rozumiem że przechodziłeś już przez to,
    zwracają całą kasę?

  • 5. Data: 2009-01-24 23:03:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "gril" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > W ciągu 10 dni mają mi dać znać, a konsultantka mówiła że "ciężkie
    > przypadki" to nawet do 30 dni. Rozumiem że przechodziłeś już przez to,
    > zwracają całą kasę?
    Że tak powiem zależy jaką aferę z tego zrobisz. Dzwoń codziennie strasz
    policją, prokuratorem i TV, składaj co 6 godzin reklamację, że pieniądzy na
    koncie jeszcze nie ma.
    Ostatnie przypadki także i z wpłatomatem dowodzą, że tylko taki styl klienta
    działa na mBank motywująco.

  • 6. Data: 2009-01-25 07:37:09
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "gril" news:glfovc$i2f$1@nemesis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    Mogę tylko powiedzieć tyle - witamy w mBanku.
    Olewka klienta w takich sytuacjach to w ten instytucji para bankowej wręcz
    standard.
    W takiej sytuacji masz dwa wyjścia:
    1. Jak napisali poprzednicy - dzwonić co kilka godzin na mLinie, straszyć
    prokuratorem, policyjką, robić afery itp. Kasa w przeciągu paru dni będzie
    na koncie, co nie zmienia faktu, że sytuacja jest chora.
    2. Założyć konto w "marmurku" do wpłat na mBank. Najlepiej aby konto było za
    free i bez karty (getin, bgż - na chwile obecną nic więcej nie przychodzi mi
    do głowy).

    Pozdrawiam, życząc miłej niedzieli.

  • 7. Data: 2009-01-25 07:49:30
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > za
    > free i bez karty (getin, bgż - na chwile obecną nic więcej nie przychodzi

    Tylko po co potem przelewać na mbank, skoro marmurki (np. wspomniany getin)
    mają lepsze % i warunki korzystania z konta?
    Ja mam darmowego Lukasa-PRO i 8% na KO (8,6% lokata 6M). Poza tym BZWBK z
    5,5% i Multibank z 5,2% bodaj. Każda z tych ofert jest lepsza niż mbank i
    każda umożliwia bezpłatne przelewy na niego... no właśnie... tylko po co?

  • 8. Data: 2009-01-25 09:30:56
    Od: k...@o...pl

    On 25 Sty, 08:37, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

> [...]
    > free i bez karty (getin, bgż - na chwile obecną nic więcej nie przychodzi mi
    To jest tylko jedno wyjście, dwuetapowe...:)

  • 9. Data: 2009-01-25 10:48:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Edward Malinowy" glh4da$4hf$...@n...interia.pl

    > free i bez karty (getin, bgż - na chwile obecną nic więcej nie przychodzi mi
    > do głowy).

    Odradzam i getin, i bgż. Mnie podoba się na razie w Eurobanku.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'