eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? › Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
    Date: Thu, 28 May 2009 06:39:42 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 18
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <gvl4ie$doi$1@news.wp.pl>
    References: <gvk9ba$cj$1@news.wp.pl> <gvl3ij$eum$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907na-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1243485582 14098 213.158.199.67 (28 May 2009 04:39:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 May 2009 04:39:42 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488460
    [ ukryj nagłówki ]

    "zgred" <z...@n...com> wrote in message
    news:gvl3ij$eum$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili
    wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA
    rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.

    A pelnomocnictwa mozesz udzielic tylko w momencie otwierania rachunku?
    Jak pisalem, mniejsza o zmiany, ale co do zasady klient powinien wiedziec o
    nich przed wejsciem w zycie, a zwlaszcza, ze w przypadku Internetu nie mozna
    mowic i dlugim czasie dostarczenia informacji. Klient powinien byc takze
    poinformowany o tym, ze jesli nie akceptuje zmian to bedzie oznaczalo
    wypowiedzenie umowy i powinien byc opisany ten tryb. I tu dobrym przykladem
    bylo Multi, ktore poinformowalo o zmianie toip na miesiac przed wejsciem w
    zycie nowych oplat.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1