  • 21. Data: 2002-07-19 11:09:20
    Temat: Re: euro, dolar czy z³otówki?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> wrote...
    > Dokladnie Piotrze. Wziac teraz w USD, a za rok, dwa czy trzy wziac w
    > zlotowkach i splacic ten w USD :)
    > Do tego czasu moze stopy WIBOR spadna o 2-3% i wtedy bedzie juz niewielka
    > roznica miedzy USD i PLN % (Obecnie palce 4,98% a od sierpnia bedzie chyba
    > 4,93% w dolarach)

    wszysto to ladnie pieknie ale jesli w 2005 nadal nie bedziemy w UE
    a Millerowi sie przez to budzet zalamie i polska gospodarka padnie
    jak w argentynie a 1 USD bedzie za 7 zl to wtedy twoja rada, Jacku,
    moze byc zabojcza...

    > "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    > zagranicznym..."
    > Jacek Maliszewski

    dobre.

  • 22. Data: 2002-07-19 11:22:01
    Temat: Re: euro, dolar czy z&sup3;otówki?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> wrote in ...
    > Moze tak byc.... ale wtedy euro moze kosztowac 9,1 zlotego. Tak czy siak
    na
    > pewno nie radze brac kredytu w EUR. A czy w USD, czy w PLN - to juz
    > samodzielna decyzja kazdego zainteresowanego.

    a jak euro bedzie kosztowac 9.1 zl to myslisz ze dolar pozostanie przy 4.5?
    dolar przeciez wtedy tez pojdzie w gore!

    > Ja w kazdym razie mam w USD i trzymam palec na cynglu. W razie gdyby cos
    > zaczelo smierdziec, to zamieniam na PLN, ale na pewno nie na EUR :))

    oj, jo, joj! to ty nie wiesz ze Polska do UE w 2004 nie wejdzie
    (najwczesniej 2008) i w 2004-2005 zacznie sie duzy spadek wartosci zlotowki
    w stosunku do walut zagranicznych ?

    radze przewalutowac na zlotowki...

  • 23. Data: 2002-07-19 11:22:36
    Temat: Odp: euro, dolar czy z&sup3;otówki?
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Mscislaw <M...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah8s32$hu2$...@p...kolumbus.fi...

> [...]

    Ja w kazdym razie mam w USD i trzymam palec na cynglu. W razie gdyby cos
    zaczelo smierdziec, to zamieniam na PLN, ale na pewno nie na EUR :))

    Malin

    --

    =========
    mail to: J...@w...bankier.pl

  • 24. Data: 2002-07-19 11:31:58
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> wrote ...
    > I tak zrobie, gdy nadejdzie odpowiedni moment. Dlatego ta wzmianka o palcu
    > na cynglu i pelnej gotowosci :))

    no to w grudniu tego roku radze byc czujnym jak ormowiec - najpozniej wtedy
    szydlo wyjdzie z worka...
    a moze to byc juz w listopadzie kiedy irlandia drugi raz zaglosuje "nie"...

  • 25. Data: 2002-07-19 11:32:01
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Mscislaw <M...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah8sqr$jkc$...@p...kolumbus.fi...

> [...]
    4.5?
    > dolar przeciez wtedy tez pojdzie w gore!

    Ach, nieuwaznie czytasz, albo ja stosuje skroty myslowe ;-) usd/pln 7
    zlotych -jak sugerujesz. Ja sugeruje, ze eur/usd bedzie 1,30 (jak zreszta
    wspiera mnie w tym Soros). Zanczy sie eur/pln bedzie 9,1 (eur/pln = eur/usd
    * usd/pln)

  • 26. Data: 2002-07-19 11:49:32
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Mscislaw <M...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah8tdg$ksn$...@p...kolumbus.fi...

> [...]
    wtedy
    > szydlo wyjdzie z worka...
    > a moze to byc juz w listopadzie kiedy irlandia drugi raz zaglosuje

    Dokladnie mam takie same przeczucia, co do terminu grudniowego :)
    Choc mam skrycie nadzieje, ze do tego czasu eur/usd bedzie 1,15 co oznaczac
    by moglo 4,70 eur/pln i 4,10 usd/pln.
    Podobno nadzieja, matka glupich ;-)

    Malin

    --

    =========

  • 27. Data: 2002-07-19 12:00:25
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> wrote in message
    > Dokladnie mam takie same przeczucia, co do terminu grudniowego :)
    > Choc mam skrycie nadzieje, ze do tego czasu eur/usd bedzie 1,15 co
    oznaczac
    > by moglo 4,70 eur/pln i 4,10 usd/pln.

    no chyba, że Europa szukając rynków zbytu i łatwego dojścia do Moskwy, zanim
    umocni się tam USA zrobi wszystko, aby mieć wspólną granicę z Rosją,
    Białorusią i Ukrainą

    wtedy mimo problemów polska może wejść do uni ...

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 28. Data: 2002-07-19 12:03:40
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ah8us9$95d$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Białorusią i Ukrainą
    >
    > wtedy mimo problemów polska może wejść do uni ...

    Tak Piotrze, do UE mozemy wejsc chylkiem w 2004, ale do EMU i tak wejdziemy
    nie predzej niz przed 2007 (a nawet 2010), co utrzymuje ryzyko kursowe
    wzgledem EUR.

    Malin

    --

    =========

  • 29. Data: 2002-07-19 12:45:46
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> wrote ...
    > no chyba, że Europa szukając rynków zbytu i łatwego dojścia do Moskwy,
    zanim
    > umocni się tam USA zrobi wszystko, aby mieć wspólną granicę z Rosją,
    > Białorusią i Ukrainą

    EU juz teraz ma wspolna granice z Rosja - patrz polnoc. Ukraina i Bialorus
    to bardzo biedne kraje i nikomu w UE na nich niezalezy.

    przykro mi to mowic ale Polska do UE wejdzie najwczesniej w 2004. Miller was
    oklamuje...

    wiec kredyty walutowe radze zamieniac na zlotowkowe...

  • 30. Data: 2002-07-19 12:48:04
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    pomylka, chcialem powiedziec: przykro mi to mowic ale Polska do UE wejdzie
    najwczesniej w 2008. Miller i Kwas was oklamuja...

    "Mscislaw" <M...@n...com> wrote ...