    From: "Mscislaw" <M...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: euro, dolar czy z&sup3;otówki?
    Date: Fri, 19 Jul 2002 14:22:01 +0300

    "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> wrote in ...
    > Moze tak byc.... ale wtedy euro moze kosztowac 9,1 zlotego. Tak czy siak
    na
    > pewno nie radze brac kredytu w EUR. A czy w USD, czy w PLN - to juz
    > samodzielna decyzja kazdego zainteresowanego.

    a jak euro bedzie kosztowac 9.1 zl to myslisz ze dolar pozostanie przy 4.5?
    dolar przeciez wtedy tez pojdzie w gore!

    > Ja w kazdym razie mam w USD i trzymam palec na cynglu. W razie gdyby cos
    > zaczelo smierdziec, to zamieniam na PLN, ale na pewno nie na EUR :))

    oj, jo, joj! to ty nie wiesz ze Polska do UE w 2004 nie wejdzie
    (najwczesniej 2008) i w 2004-2005 zacznie sie duzy spadek wartosci zlotowki
    w stosunku do walut zagranicznych ?

    radze przewalutowac na zlotowki...