  • 21. Data: 2009-02-20 22:16:37
    Temat: Re: euro - Polska,a Slowacja
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gnm3ip$kk6$1@news.onet.pl...

    > a unia europejska to strefa euro... to tak dla przypomnienia.
    > chyba ze nie rozumiesz co znaczy slowo unia;). ja jak glosowalem za UE to
    > widzialem ze konsekwencja tego mojego glosu bedzie w przyszlosci wejscie
    > do strefy schengen(czy jak sie to tam nazywa) wprowadzenie euro

    Co za bzdury.
    Dania jest w UE i jest w Schengen ale nie jest w strefie euro.
    UK jest w UE ale nie jest w strefie euro i nie jest w Schengen.
    Szwajcaria nie jest w UE i nie jest w strefie euro ale jest w Schengen.
    Czarnogóra nie jest w UE i nie jest w Schengen, a walutą jest tam... euro.

    To są trzy niezależne byty.
    Nie mieszaj ich ze sobą i nie mieszaj ludziom w głowach.

  • 22. Data: 2009-02-21 13:32:22
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Greg pisze:
> [...]
    >
    > To są trzy niezależne byty.
    > Nie mieszaj ich ze sobą i nie mieszaj ludziom w głowach.

    Drobne uwagi.
    Wpadajac w to szambo zwane unia mamy tez zobowiazania w druga
    strone. Zapisane mamy,ze unia ma dbac o waluty krajow
    czlonkowskich. Nie tylko o euro. (Nawet Rosati ostatnio sie do
    tego odwolywal).
    Uzywanie waluty jak czarnogora to raczej glupi przyklad. Zobacz
    w ilu krajach dzis jest uzywany dolar. Od Zimbabwe do ekwadoru.

  • 23. Data: 2009-02-21 14:02:28
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Barbara pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > odwracanie

    > konia z rzędem temu, kto naprawdę wiedział, że - głosując za przystąpieniem do
    > UE - głosował za przyjęciem Euro !
    > gdzieś w tle = niewątpliwie to było .. no ale .. na pewno nie tak, jak to się
    > dzisiaj usiłuje przedstawiać !!!!
    > trzeba było umieścić pytanie o przyjęcie Euro - wtedy - byłaby pełna jasność :)
    >
    > zatem, używaj Sławciu argumentów uczciwych;)
    > :) Barbara

    ale Basiu ja to pisalem ze swojej perspektywy, dla mnie glos na tak dla
    ue = glos na tak dla euro w Polsce... oczywiscie po korzystnym dla Nas,
    Polakow, kursie. kartofle spapraly sprawe i w konsekwecji paru grubych
    (i pewnie setki malych) spekulantow na tym zarobily. grubi najpierw
    posprzedawali opcje asymetryczne na euro/pln a pozniej zagrali na
    oslabienie pln...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 24. Data: 2009-02-21 14:03:05
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Dla czego wymagasz od niego by był uczciwszy od bankowca że o polityku
    > nie wspomnę? :-)

    ujme to tak: szanujmy sie ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 25. Data: 2009-02-21 14:43:20
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

    > W przeciwieństwie od pisooszołomów zakładających tu wątki polityczne,
    którzy
    > spamują nawet w wątkach dalekich od polityki na nie jednym forum.

    Przecież to nie jest wątek polityczny, jak rozumiem jego autora. Tylko ty i
    jeszcze paru zmieniacie wszystie wątki, aby tylko bronić swojego wyboru PO.
    Ja rozpocząłem chyba ze trzy wątki, z czego jeden o Vaclavie Klausie miał
    najwięcej odpowiedzi. Nie jesteście tu po to, żeby rozmawiać o giełdzie,
    tylko po to, żeby do upadłego bronić swojego punktu widzenia. A co
    do "pisooszołomów" to wiedz, że w przeciwieństwie do ciebie mam jedną i
    drugą opcję w głębokim poważaniu.

    kc