  • 11. Data: 2009-02-20 11:13:06
    Temat: Re: euro - Polska,a Slowacja
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gnm205$9s9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No wiesz co! Żeby dekazzzzzzeeee wymyślać od zwolenników RM i
    > zakompleksionych przegranych wyborców, to już gruba przesada.
    >
    > Nawet ja wezmę Go w obronę i zaprotestuję, choć biorę wszystkich za
    > świadków , że nie jest On bohaterem z mojej bajki i też, tak jak Ty,
    > brzydzę się tematami politycznymi na pełnej treści merytorycznych grupie
    > WGPW, czemu nie raz wcześniej dałem dowód.

    ja słucham RM i to moja sprawa, ty sobie oglądaj TVN jak masz ochotę a poza
    tym jak zaślepiony pisooszołom nie może zauważyć, że nie zakładam chamskich
    wątków i zwróć może uwagę debilowi obrażającemu premiera już w temacie
    wątku, ale nie zrobisz tego bo robi to zgodnie z chamską linią pisooszołomów
    a zgadzasz się z nim i jak ktoś pisze coś przeciwnego takim pisooszołomom
    jakim sam jesteś to tylko to jest niepoprawne. takie metody jak
    zakompleksiony hipokryta sam przecież stosujesz czemu nie raz wcześniej
    dałeś dowód.

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 12. Data: 2009-02-20 11:18:50
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    o...@g...pl pisze:

    > 99.9 % głosowało za wejściem do UE, nie za przystąpieniem do strefy euro...

    oczywiscie masz na potwierdzenie tej tezy jakies dowody?

    > Teraz się dowiadujemy, że głosowaliśmy za EURO ? ... Wciska się Polakowi kit,
    > zagłosujmy więc w referendum w sprawie Euro i sprawdźmy czy obywatele
    > rzeczywiście wtedy głosowali za Euro, co teraz pewne grupy starają się mu
    > wmówić... pozdr :)

    a unia europejska to strefa euro... to tak dla przypomnienia.
    chyba ze nie rozumiesz co znaczy slowo unia;). ja jak glosowalem za UE
    to widzialem ze konsekwencja tego mojego glosu bedzie w przyszlosci
    wejscie do strefy schengen(czy jak sie to tam nazywa) wprowadzenie euro
    w Polsce itp zmiany ujednolicajace.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2009-02-20 12:13:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a skromni profesjonaliści... pozdr :)

    Masz takich przecież tam gdzie trzeba, ze swojego rozdania: w knf, nbp i
    wgpw.
    Oraz doradców prezydenta powiązanych z sld, psl i telegrafem.

  • 14. Data: 2009-02-20 16:18:34
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | mamy takie bagno z walutami, teraz Kaczor D. musi posprzatac po
    | wyczynach braci - a to nie jest takie proste...

    konia z rzędem temu, kto naprawdę wiedział, że - głosując za przystąpieniem do
    UE - głosował za przyjęciem Euro !
    gdzieś w tle = niewątpliwie to było .. no ale .. na pewno nie tak, jak to się
    dzisiaj usiłuje przedstawiać !!!!
    trzeba było umieścić pytanie o przyjęcie Euro - wtedy - byłaby pełna jasność :)

    zatem, używaj Sławciu argumentów uczciwych;)
    :) Barbara

  • 15. Data: 2009-02-20 16:22:03
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | jakim sam jesteś to tylko to jest niepoprawne. takie metody jak
    | zakompleksiony hipokryta sam przecież stosujesz czemu nie raz wcześniej

    czyżbyś pisał pod kilkoma postaciami????????????
    wszystko na to wskazuje, bo jak inaczej rozumieć ten atak na Jurka?
    B.

  • 16. Data: 2009-02-20 16:46:38
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Barbara" <b...@i...com.pl> pisze:

> [...]
    > trzeba było umieścić pytanie o przyjęcie Euro - wtedy - byłaby pełna jasność :)
    >
    > zatem, używaj Sławciu argumentów uczciwych;)

    Dla czego wymagasz od niego by był uczciwszy od bankowca że o polityku
    nie wspomnę? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie wrzucaj kamienia do studni, z której czerpałeś wodę!

  • 17. Data: 2009-02-20 17:43:48
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > czyżbyś pisał pod kilkoma postaciami????????????
    > wszystko na to wskazuje, bo jak inaczej rozumieć ten atak na Jurka?

    moje posty nie muszą nadawać się do zrozumienia, pisuje pod tym samym
    nickiem i nic nie wskazuje na inną wersję od kilku lat, nie używam innego.

    W przeciwieństwie od pisooszołomów zakładających tu wątki polityczne, którzy
    spamują nawet w wątkach dalekich od polityki na nie jednym forum.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 18. Data: 2009-02-20 18:11:29
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Barbara"

    > czyżbyś pisał pod kilkoma postaciami????????????
    > wszystko na to wskazuje, bo jak inaczej rozumieć ten atak na Jurka?
    > B.

    Oni napisali to samo, tylko Jurek wyjatkowo dyplomatycznie i sarkastycznie,
    a dekaze pojechał po bandzie.
    Ale przecież meritum jest takie samo.
    (nie oceniam)
    :)))

  • 19. Data: 2009-02-20 18:25:29
    Temat: Re: euro - Polska,a Slowacja [brak ryzyka walutowego v. względna konkurencyjność gospodarcza]
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip"

    > Tylko że teraz zamiast
    > Polacy jeździć kupować na Słowację to Słowacy jeżdżą kupować do Polski.

    To jest bezsensowny argument.
    Niby co ma udowodnic w sytuacji, jaką mamy (słaby złoty osłabiony do bólu
    przez pół roku + znosna inflancja wewnetrzna).

    ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-02-20 18:59:40
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> pisze:

> [...]
    > Niby co ma udowodnic w sytuacji, jaką mamy (słaby złoty osłabiony do bólu
    > przez pół roku + znosna inflancja wewnetrzna).

    Że Polskie produkty stają się konkurencyjne w kraju który przyjął EUR.
    Jak Słowacy kupują w Polsce to nie kupują na Słowacji, czyli produkcja w
    Polsce *ma ten zbyt* a produkcja na Słowacji - Słowacja straciła na
    rzecz Polski część swojego własnego wewnętrznego popytu.

    Te zakupy przygraniczne to nie jest argument "samodzielnie rozstrzygający"
    szczególnie bez dokładniejszego oszacowania ich skali oraz przełożenia
    na inne zakupy ale to jest coś czego przegapienie/nieuwzględniania jest
    oznaką głupoty, zaślepienia lub nachalnego wciskania innym ciemnoty.

    Ja zaczynam podejrzewać że celem tandemu Tusk-Rostowski jest przyjęcie
    EUR po *bardzo* zaniżonym kursie żeby rząd mógł "korzystnie przeliczyć"
    zadłużenie z PLN na EUR z założeniem że wartość PKB w EUR dzięki takiej
    celowo zaniżonej konwersyjnej sztuczce szybko wzrośnie.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Szlachetny nawet w biedzie jest stanowczy. Prostak w biedzie nie zna hamulców.