  • 1. Data: 2004-01-29 17:10:56
    Temat: ebay.de i Kontonummer
    Od: "Darek Ratajczak" <d...@w...pl>

    Witam,
    Mam mały problem z formularzem Bankkontodaten w Uberweisung Plus
    na ebay.de. Pole "Kontonummer" ma 16 pozycji.
    Stąd moje pytanie: które to mają być cyfry mojego 26-cio cyfrowego
    numeru konta?
    Poniżej jest jeszcze pole "Bankleitzahl" które oznacza, o ile dobrze
    wygooglałem, numer rozliczeniowy banku. Numer ten to ponoc osiem
    cyfr po dwu cyfrowej sumie kontrolnej. Pozostałych cyfr w numerze konta
    jest akurat 16. Czy to o te cyfry chodzi..?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2004-01-29 19:12:02
    Temat: Re: ebay.de i Kontonummer
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Darek Ratajczak napisał(a):

> [...]
    > na ebay.de. Pole "Kontonummer" ma 16 pozycji.
    > Stąd moje pytanie: które to mają być cyfry mojego 26-cio cyfrowego

    Żadne. Ta pozycja dotyczy wyłącznie banków niemieckich

    > Poniżej jest jeszcze pole "Bankleitzahl" które oznacza, o ile dobrze
    > wygooglałem, numer rozliczeniowy banku. Numer ten to ponoc osiem
    > cyfr po dwu cyfrowej sumie kontrolnej.

    Dokładnie

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 3. Data: 2004-01-29 19:36:29
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Darek Ratajczak napisał(a):

> [...]

    > Poniżej jest jeszcze pole "Bankleitzahl" które oznacza, o ile dobrze
    > wygooglałem, numer rozliczeniowy banku. Numer ten to ponoc osiem

    A nie dziewięć cyfr przypadkiem?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 4. Data: 2004-01-30 15:05:34
    Od: "Darek Ratajczak" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Żadne. Ta pozycja dotyczy wyłącznie banków niemieckich
    Na początku tego formularza jest wybór kraju, więc to nie ogranicza sie
    tylko
    do banków niemieckich... chyba.

    Nie, osiem.