  • 101. Data: 2004-06-03 12:51:12
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krystek wrote:

    > No, ale to ma wpływ na bezpieczeństwo. Więc pewnie też dlatego PKO
    > chce zlikwidować tokeny. Bo modyfikacja systemu dla tokenów i wydanie
    > nowych dla klientów to spore koszty.

    po co wydawac nowe, wystarczy pozwolic dzialac starym tokenom tym ktorzy sie do
    nich przyzwyczaili.
    Faktem jest, ze nie kazda operacja jest potwierdzana, ale e-pkowcom
    wystarczyl porządny login - w inteligo dla odmiany login jest slaby
    *** blad ***

  • 102. Data: 2004-06-03 12:55:40
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    pEgon napisał:
    > mowimy o Inteligo i ePKO, a on ma PIN, jak juz pisalem szkoda, ze musze
    > to madre urzadzenie w lipcu wyrzucic na smietnik...

    To zostawisz sobie na pamiątkę :)

  • 103. Data: 2004-06-03 12:55:50
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Kasperski napisał:
    > Aha: paranoicy mogą oczywiście przepisać sobie otrzymane zdrapki do
    > zaszyfrowanego pliku na handheldzie czy po prostu - szyfrując znanym
    > sobie kodem 'pamięciowym' - do notesu, a orginalną zdrapkę
    > zniszczyć. Nie żebym takie postępowanie rekomendował...

    Albo mogą trzymać kartę kodów w sejfie ;-)

  • 104. Data: 2004-06-03 13:05:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    k...@o...pl napisał:
    > brawo, zbliżyłeś się do sedna sprawy TOKENowej, rzeczywiście lepiej
    > się czuję z Tokenem niż ze zdrapką - a kwestia samopoczucia Klienta
    > jest najważniejsza. Z konkretnych argumentów za TOKENEM przytocze
    > jeszcze jeden: PROCEDURA; otóż jak kończą mi się zdrapki, to muszę
    > zamówić następnę, tak? OK, czyli musze wykazać pewną aktywność,
    > stracić czas aby skontaktować się z Bankiem potem muszę odebrać
    > pocztę, czy TAK?? znowu strata czasu.

    W mBanku przesyłają Ci automatycznie kiedy kody z ostatniej karty
    zbliżają się do wyczerpania..

    K.

  • 105. Data: 2004-06-03 15:00:13
    Od: "Kasandra" <n...@o...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message

    > Problem w tym, ze moje tokeny zawsze w etui chuchane dmuchane...

    Mój luzem w torbie. Może masz jakiś "żelowy" model? ;-)

    JK

  • 106. Data: 2004-06-03 16:01:50
    Od: "piotr017" <p...@o...pl>

    > W mBanku przesyłają Ci automatycznie kiedy kody z ostatniej karty
    > zbliżają się do wyczerpania..

    dokladnie tak samo jest w inteligo. od 3 lat mam rachunek i ani razu nie
    musialem zawracac sobie glowy zamawianiem zdrapek. a zdrapuje duzo i czesto ;]

  • 107. Data: 2004-06-03 17:00:21
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Krystek wrote:

    > AFAIR Citi kiedyś tak miało :)

    Wiem.
    Dlatego konto w Citi miałem przez miesiąc i nikt mnie nie zachęcił, żeby
    tam wrócić.

  • 108. Data: 2004-06-07 14:31:43
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Informacja, czy nową zdrapkę wysłali, czy nie pojawia się na stronie.
    > Więc wiadomo, czy idzie, doszła, czy zaginęła.

    Gdzie jest taka informacja? Szukam i znaleźć nie mogę...

  • 109. Data: 2004-06-07 14:47:35
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Gdzie jest taka informacja? Szukam i znaleźć nie mogę...

    Moje dane > Karty kodów.

    Jeśli została wysłana, będzie aktywna opcja jej aktywowania. Jeśli nie
    wysłałi (czyli jesli nie zuzyles kodu nr 20), opcja bedzie nieaktywna.

    --
    ---
    Pozdrawiam