  • 1. Data: 2004-06-01 23:30:16
    Temat: Gówno nie bank - INTELIGO
    Od: "arkom" <a...@s...home.pl>

    Witam. Właśnie dzis z okazji dnia dziecka postanowilem kupic mojemu synkowi
    prezencik. Pojechalismy razem do sklepu , On sobie wybrał , lecz z powodu
    braku gotówki udalismy sie do bankomatu. Wielkie bylo moje zdziwienie iz nie
    moge wybrac pieniazkow i kupic Synkowi prezentu przez jak mi sie wydawalo
    dobry i powazny bank.
    Uratowalem sytuacje i pozyczylem 250 zl od kolegi , ale jak bym nie mogl
    pozyczyc to moj 7 letni synek chyba by sie na mnie zawiodl..
    Wiem ze na pewno wiele dzieciakow sie zawiodlo przez ten "bank".
    PS.
    Moze jako rodzice wystapimy przeciw temu. W koncu to nasze pieniadze , a
    ktos odebral nam mozliwosc zrobienia prezentu dla dziecka.
    ???

  • 2. Data: 2004-06-01 23:33:23
    Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "arkom" napisał w wiadomości

> [...]
    > Moze jako rodzice wystapimy przeciw temu. W koncu to nasze pieniadze , a
    > ktos odebral nam mozliwosc zrobienia prezentu dla dziecka.

    A ja do teraz zastanawialem sie czego nic mi mama nie kupila... ;))

    --
    Miłosz
    * www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *

  • 3. Data: 2004-06-01 23:37:07
    Od: "arkom" <a...@s...home.pl>

    > A ja do teraz zastanawialem sie czego nic mi mama nie kupila... ;))

    Juz wiesz. Ma konto w Inteligo :P

  • 4. Data: 2004-06-01 23:46:24
    Od: " Zowix" <z...@N...gazeta.pl>

    Czlowieku , daj juz sobie spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz pisales
    dzisiaj o tym (nawet dwukrotnie)
    Nie pasuje, zamknac konto i zegnamy.
    I pozwol ze wyraze swoja opinie.
    Brawo dla tego banku. Sprężono się, trochę wysilku, trochę bolu i po 24 h
    udalo sie "scalic" dwa systemy i w tej chwili zarowno serwis www, wap, sms
    oraz IVR dzialaja bez jakiegokolwiek problemu. Przelewy zaplanowane na dzien
    dzisiejszy zarowno wplynely na konto jak i wyszly z niego.
    Jak juz ktos wczesniej pisal, wystarczy sobie przypomniec co sie dzialo
    wowczas, gdy laczyl sie BPH z PBK, gdy zmieniali na nowego Sezama, gdy
    Fortis (chyba??? - niestety pamiec zawodna) mial przerwe konserwacyjna,
    ktora trwala blisko tydzien.
    Poza tym jak juz pisalem informacja o polaczeniu i trudnosciach wisiala na
    stronie glownej juz od kilku dni, poza tym inteligo rozeslalo poczta
    elektroniczna informacje. Trzeba bylo pomyslec i dzin wczesniej przelac
    troszke pieniazkow na inne konto badz wyplacic troche gotowki.

  • 5. Data: 2004-06-01 23:49:58
    Od: "arkom" <a...@s...home.pl>

    \> Czlowieku , daj juz sobie spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz pisales
    > dzisiaj o tym (nawet dwukrotnie)
    > Nie pasuje, zamknac konto i zegnamy.
    > I pozwol ze wyraze swoja opinie.

    Gdzie widziałes juz moje 2 posty. Moze masz rozdwojenie jaźni co ??

  • 6. Data: 2004-06-01 23:56:08
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik " Zowix" napisał w wiadomości

    > i w tej chwili zarowno serwis www, wap, sms
    > oraz IVR dzialaja bez jakiegokolwiek problemu.

    Owszem ! Ale nadanie nowego PIN'u ? Dalej:

    "Transakcja nie może zostać zrealizowana.
    Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
    Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89.
    "

  • 7. Data: 2004-06-02 00:01:52
    Od: " Zowix" <z...@N...gazeta.pl>

    A co pisze na glownej stronie?
    "Serwisy transakcyjne są już dostępne. Ze względu na trwające aktywacje
    klientów e-PKO system Inteligo jest obecnie znacznie obciążony i działa
    wolniej. W tej chwili nie jest możliwe aktywowanie i korzystanie z kart
    Inteligo Visa Electron. Za wszelkie utrudnienia uprzejmie przepraszamy."

    Skoro nie jest mozliwa aktywacja i obsluga kart to tym samym nadanie PINu
    karcie.

  • 8. Data: 2004-06-02 00:06:22
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik " Zowix" napisał w wiadomości

    > Skoro nie jest mozliwa aktywacja i obsluga kart to tym samym nadanie PINu
    > karcie.

    Ciekawe jak dlugo ? :(

  • 9. Data: 2004-06-02 00:06:34
    Od: "arkom" <a...@s...home.pl>