  • 1. Data: 2004-06-02 05:57:09
    Temat: Karta kredytowa w internecie
    Od: "Piotrek" <r...@w...pl>

    Czesc !! Czy zna ktos z was moze stronki z wadami i zaletami płatności karta
    kredytowa w internecie?? Chodzi mi glownie o zagrozenia plynace z tego
    rodzaju
    platnosciami ... Dzieki z info ... Piotrek

  • 2. Data: 2004-06-02 06:15:18
    Temat: Re: Karta kredytowa w internecie
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > rodzaju
    > platnosciami ... Dzieki z info ... Piotrek

    Google ?

    http://www.bankier.pl/fo/article.html?article_id=708
    677&pub_id=103&type_id=2&lang=PL&order=time

  • 3. Data: 2004-06-03 20:18:44
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Zwykle bardzo niebespieczne, zaleca się użwanie kart wirtualnych które na
    codzień sa puste, a gdy chcesz nimi zapąłcić odpowiednio je ładujesz. Nalezy
    sprawdzac certyfikat na stronie i czy połaczenie jest szyfrowane bo jak ktoś
    znajdzie twój numer, date ważności imie nazwisko i ewentualnie kod cvv2 to
    juz po karcie.

  • 4. Data: 2004-06-05 21:34:20
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > znajdzie twój numer, date ważności imie nazwisko i ewentualnie kod cvv2 to

    Slucham??? "Zwykle bardzo niebezpieczne"??? Coz... Ja przewalilem juz przez
    swoje karty kredytowe zakupow przez internet w sumie za grube tysiace czy
    nawet wiecej robiac wiele transakcji na roznych strona, polskich i
    zagranicznych (glownie amerykanskich)... NIGDY mi sie nie przytrafily zadne
    problemy. Dodatkowo place karta Citka, wiec i tak jak przyjdzie co do czego,
    to reklamacje mam uznana (proponuje przeszukac forum w tym temacie)...

    PS. Czyli stwierdzenie zwykle niebezpieczne jest chyba jednak MOCNO
    przesadzone. Jedyne o czym trzeba pamietac, to zeby sie nie szlajac po jakichs
    dziwnych sklepach internetowych i patrzec czy jest klodeczka na polaczeniu..

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 5. Data: 2004-06-07 08:27:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 3 Jun 2004 22:18:44 +0200, "Szymekg" <s...@g...pl>
    wrote:

    >Zwykle bardzo niebespieczne, zaleca się użwanie kart wirtualnych które na

    Tak tak, niebezpieczne jak się nie wie, że transakcja bez fizycznego
    udziału karty jest na ryzyko sprzedawcy
    --