  • 1. Data: 2004-06-02 06:28:27
    Temat: Inteligo - godziny pracy callcenter ?
    Od: "jacek" <j...@j...pl>

    Cześć,

    Jestem tutaj poraz pierwszy i chciałbym powitać resztę grupowiczów. Moje
    pytanie wiąże się ze sławnym ostatnio bankiem Inteligo :-)
    W jakich godzinach callcenter pracuje. Próbowałem wczoraj /wiem co się
    działo/, w nocy, i od 6:00. Do godziny 8:00 nie dało się połączyć z
    konsultantem /wciskając 0 po ok 30 sekundach zostałem zrzucany z linii/.
    Obecnie słucham już 15 minut muzyczki z myślą, że w końcu tam ktoś w
    stanie i odbierze ten mój telefon. Trzeba wierzyć ludziom :-). Sprawa jest
    poważna jak dla mnie. Środki zostały wpłacone w oddziale PKO BP i do tej
    pory ich jeszcze nie ma. Odbyło się to w Warszawie. Proces łączenia to jest
    jedno, a wpływ środków to jest jak dla mnie coś innego. Mogę zrozumieć, że
    nie mogę płacić z bankomatu lub z karty w internecie, ale problemy z
    księgowaniem wpływów jest czymś nie zrozumiałym i nie wybaczalnym dla takiej
    organizacji.

    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-02 07:08:43
    Temat: Re: Inteligo - godziny pracy callcenter ?
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    jacek wrote:
> [...]
    > nie mogę płacić z bankomatu lub z karty w internecie, ale problemy z
    > księgowaniem wpływów jest czymś nie zrozumiałym i nie wybaczalnym dla takiej

    24 godziny.
    Wybrałeś najgorszy moment na dzownienie tam.
    PKP BP przelewa pieniądze do Inteligo tak samo jak do innych banków. Daj
    im 24 godziny na zaksięgowanie.

  • 3. Data: 2004-06-02 07:15:08
    Od: "jacek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    > 24 godziny.
    > Wybrałeś najgorszy moment na dzownienie tam.
    > PKP BP przelewa pieniądze do Inteligo tak samo jak do innych banków. Daj
    > im 24 godziny na zaksięgowanie.
    Już jest ponad 42 godziny :-)

    Jacek

  • 4. Data: 2004-06-02 07:29:38
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    jacek wrote:

    > Już jest ponad 42 godziny :-)

    jeżeli pieniądze nie dotarły na konto to reklamacje składa się w banku,
    w którym pieniądze były wpłacane.
    Czego spodziewasz się po konsultancie Inteligo.
    Popatrzy na twoje konto i powie, że "no fakycznie nie ma".
    Bo co może powiedzieć skoro pieniądze nie doszły. Wróżki tam nie pracują.
    Moim zdaniem daruj sobie dzownienie na inteligo, a dzowń do oddziału w
    warszawie, albo do kogoś kto te pieniądze wpłacał jeśli nie byłeś to ty.

  • 5. Data: 2004-06-06 07:25:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jacek" <j...@j...pl> wrote in message

> [...]
    > konsultantem /wciskając 0 po ok 30 sekundach zostałem zrzucany z linii/.
    > Obecnie słucham już 15 minut muzyczki z myślą, że w końcu tam ktoś w

    http://www.petraman.g3.pl/download/mp3/tele2.mp3 ;)

    Maciej