    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: doladowanie konta POP karta platnicza
    Date: 26 Mar 2002 22:27:25 +0100

    On Tue, Mar 26, 2002 at 10:16:45PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > A czy coś, co napisałem jest nieprawdą? Po prostu mówię, że dwie drogi

    A mi sie nie chce uczyc procedury centertela - wybacz szczerosc.

    > wychodzi na to samo.
    > Nie mam racji?

    Nie wiem. Bym wiedzial jak bym pracowal w idei/centertelu czy to sie
    zbiega do tego samego.

    > Przecież czy aktywuję sobie to w bankomacie, czy poprzez formularz, to chyba
    > znaczenia nie ma, bo i tak Centertel ma te dane. W końcu Centertelowi składam
    > dspozycję obciążenia mojej karty i Centertel tego dokonuje?

    Tak, ale jeszcze raz - ja wiem jak to dziala od strony bankomatu pbk

    > Sugerujesz, że aktywując te usługi przez bankomaty róznych sieci/formularzem
    > ma to różny efekt końcowy? Znaczy kto inny ściąga należność z karty?
    >
    > Bo tak wyczytałem między wierszami...

    Sugeruje ze moge odpowiedziec czy bedzie to dzialac w bankomacie pbk,
    bo te droge znam. Jesli uwazasz ze to tajne, to ja juz nie moge pomoc ;-)

    > Zadaj ponownie je wszystkie :)
    > Ja pamiętam tylko pytanie o konkretny bankomat - OK, to był BZWBK.

    A, no wlasnie.

    > I ta cholera zaakceptowała mi Maestro! A chciała też Electrony inteligo i
    > Lukasa, ale odrzuciła tylko ze względu na brak środków...

    No tak. Kurcze, powinny chodzic - jedyny pomysl to cos postronie wbk.

    > Dodam, że kiedyś sprawdzałem to z euronetem - próbowałem Electronem Millennium
    > doładować konto i aktywować całą dobę przez telefon. Bankomat odrzucił próbę
    > twierdząc, że z taką kartą to ja se mogę... A teraz?
    >
    > Zdzwoniłem do CK BZWBK, oni wielce zdziwieni, mam dzwonić jutro. ;)

    Dzwon. Moim zdaniem wina lezy po ich (wbk/euronet) stronie. W maestra
    dzialaja. Mozesz jeszcze sprobowac to samo wykonac w bankomacie pbk?
    Najlepiej VE inteligo.

    --

    --w