  • Data: 2002-03-26 21:51:34
    Temat: Re: doladowanie konta POP karta platnicza
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020326212641.GB30809@diuna.pingwin.waw.pl...

    > A mi sie nie chce uczyc procedury centertela - wybacz szczerosc.

    Wybaczam, ale tyle razy ją już powtarzałem, że powinieneś się naumieć jej i
    na spaniu wyrecytować. :)

    > Nie wiem. Bym wiedzial jak bym pracowal w idei/centertelu czy to sie
    > zbiega do tego samego.

    Coś nie w sosie jesteś. ;)

    > Tak, ale jeszcze raz - ja wiem jak to dziala od strony bankomatu pbk

    No to jak to działa? :)

    Chodzi mi o tą cholerną aktywację. Powinien zaakceptować electrony i
    maestra?

    Bo według mnie nie powinien.

    Zresztą, jak widać, BZWBK zaakceptował i teraz mam w systemie kartę Maestro,
    której tam być nie powinno. Podczas każdej próby dokonania obciążenia,
    transakcja nie jest autoryzowana przez ING. Ja uważam, że błąd leży w tym
    momencie w tym, że bankomat nie zatrzymał transakcji, jeżeli się
    zorientował, że jest to karta elektroniczna.

    > No tak. Kurcze, powinny chodzic - jedyny pomysl to cos postronie wbk.

    Sekundę, bo chyba coś nie tak. Uważasz, że bankomat słusznie postąpił
    aktywując usługę na karcie elektronicznej?

    Raczej nie powinien. Nawet instrukcja Centertrela mówi, że tylko wypukłe.

    > Dzwon. Moim zdaniem wina lezy po ich (wbk/euronet) stronie. W maestra
    > dzialaja. Mozesz jeszcze sprobowac to samo wykonac w bankomacie pbk?
    > Najlepiej VE inteligo.

    Sprawdzę, ale teraz od tych doładowań po 20 LN to mam kupę kasy na koncie
    POPa i będę musiał zacząć częściej dzwonić. ;)

    Wojtek