  • 1. Data: 2002-03-26 15:08:45
    Temat: doladowanie konta POP karta platnicza
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanko odnosnie uslugi "cala dobe przez telefon" w usludze POP.

    Szczegoly dostepne sa tutaj:
    http://www.idea.pl/pop/doladowania/cala_dobe_przez_t
    elefon.shtml

    Usluga polega na tym, iz telefonicznie mozna zlecic doladowanie konta POP
    przez obciazenie karty platniczej.

    Drogi aktywacji sa dwie:
    - poprzez wyslanie do PTK Centertel oswiadczenia o zgodzie na obciazenie danej
    karty platniczej (papierowe oswiaczenie)
    - poprzez bankomat

    I tutaj pytanie:
    Czy Visa Electron inteligo podola ktoremus z tych zadan?

    Osobiscie udalo mi sie aktywowac ta usluge na karte maersto ING BSK, jednak
    oczywiscie bank odmawia autoryzacji transakcji (i prawidlowo).

    A jak bedzie w przypadku inteligo, skoro ma udostepnione transakcje bez
    fizycznej obecnosci karty?

    Twierdzicie, ze pisemnego upowaznienia nie mozna wystawic. A aktywacja w
    bankomacie?

    Pomozecie? Bo zglupialem troszke.

    Pozdrawiam,

    Wojtek Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-03-26 15:11:26
    Temat: Re: doladowanie konta POP karta platnicza
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 04:08:45PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > - poprzez bankomat
    >
    > I tutaj pytanie:
    > Czy Visa Electron inteligo podola ktoremus z tych zadan?

    Na pewno (teoria) drugiemu, pierwszemu na 99%. A ten 1% na wklepywanie
    recznie do posa (i sie prosze nie smiac, plus tak robi).

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-03-26 15:11:37
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > fizycznej obecnosci karty?
    >
    > Twierdzicie, ze pisemnego upowaznienia nie mozna wystawic. A aktywacja w

    nie da sie

  • 4. Data: 2002-03-26 15:21:25
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    On 26 Mar 2002 16:08:45 +0100, <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Drogi aktywacji sa dwie:
    >- poprzez wyslanie do PTK Centertel oswiadczenia o zgodzie na obciazenie danej
    >karty platniczej (papierowe oswiaczenie)
    >- poprzez bankomat

    Wojtku,

    Sprawdź, czy w tym drugim przypadku masz również "aktywację" tej
    karty, czy tylko możesz jednorazowo "zatankować" konto. O ile wiem,
    żadna karta płaska nie pozwoli na dokonanie transakcji innej, niż w
    POSie - chyba, że masz z Inteligo albo netk@rtę mBanku/Multibanku.

  • 5. Data: 2002-03-26 15:22:05
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Na pewno (teoria) drugiemu, pierwszemu na 99%. A ten 1% na wklepywanie
    > recznie do posa (i sie prosze nie smiac, plus tak robi).

    Przy czym zauwaz, ze rozne sa tylko drogi aktywacji. Dokonywanie transakcji
    odbywa sie juz w ten sam sposob.

    Przez bankomat odbywa sie tylko aktywacja uslugi "doladowania konta POP przez
    telefon". Potem dane karty ma Centertel i obciaza sobie...

    Pzdr,
    WNawara

  • 6. Data: 2002-03-26 15:25:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 04:22:05PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > Przy czym zauwaz, ze rozne sa tylko drogi aktywacji. Dokonywanie transakcji
    > odbywa sie juz w ten sam sposob.

    Mowisz o doladowywaniu popa w jakich bankomatach? Euronet czy bphpbk?

    > Przez bankomat odbywa sie tylko aktywacja uslugi "doladowania konta POP przez
    > telefon". Potem dane karty ma Centertel i obciaza sobie...

    W jednym z wypadkow masz racje, czy w drugim - nie wiem.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-03-26 15:49:33
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Sprawdź, czy w tym drugim przypadku masz również "aktywację" tej
    > karty, czy tylko możesz jednorazowo "zatankować" konto. O ile wiem,

    CeFeK. :)

    Tak więc w bankomacie można także aktywować usługę doładowania konta przez
    Automatyczne Biuro Obsługi *111. Jest to alternetywa wysłania do nich
    pisemnego upoważnienia.

    http://www.idea.pl/pop/doladowania/cala_dobe_przez_t
    elefon.shtml

    Bankomat ma dwie opcje: zwykłe doładowanie i doładowanie, ale razem z
    aktywacją usługi całą dobę przez telefon.

    Potem w menu ABO *111 pojawia się opcja doładowania konta przez obciążenie
    danej karty płatniczej.

    > żadna karta płaska nie pozwoli na dokonanie transakcji innej, niż w
    > POSie - chyba, że masz z Inteligo albo netk@rtę mBanku/Multibanku.

    No właśnie mam inteligo.

    A z czystej ciekawości - e-kartą mBanku dałoby się to zrobić? :)

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-03-26 15:54:10
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Mowisz o doladowywaniu popa w jakich bankomatach? Euronet czy bphpbk?

    Nie, Wojtku. Nie mówię o doładowaniu POPa.

    Mówię o doładowaniu POPa razem z aktywacją usługi całą dobę przez telefon. W
    takim wypadku dane karty wędrują do Centertela, który na żądanie abonenta
    obciąża daną kartę kwotą doładowania.

    Doładowania klient dokonuje zdalnie, za pomocą dodatkowego menu w
    Automatycznym Biurze Obsługi *111 - jest tam zwykły IVR.

    Zajrzyj:
    http://www.idea.pl/pop/doladowania/cala_dobe_przez_t
    elefon.shtml

    Bankomat to alternatywa pisemnego upoważnienia. Tam to wszystko łądnie jest
    opisane.

    Ale co z tym cholernym inteligo.

    Nawet inteligo się broni, że nie. Ale już wysłałem im w tej sprawie maila...
    Pewnie znowu bedzie precedens. :)

    A dostępne jest to w Euronecie, BZWBK i byłym PBK, w BPH jeszcze nie.

    Wojtek

  • 9. Data: 2002-03-26 15:56:23
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    >CeFeK. :)

    Ciekaw byłem, czy rozpoznasz :)

    >Tak więc w bankomacie można także aktywować usługę doładowania konta przez
    >Automatyczne Biuro Obsługi *111. Jest to alternetywa wysłania do nich
    >pisemnego upoważnienia.

    A. O tym nie wiedziałem. Odnosząc się do dalszej części Twojego postu,
    netk@rtą na pewno da się to zrobić, ale musisz... wcześniej ją
    załadować pieniędzmi. Ot i cała filozofia :)

  • 10. Data: 2002-03-26 15:57:57
    Od: <w...@p...onet.pl>

    I jeszcze cos.

    CeFeK wspomnial o ekarcie mBanku. Emuluje Visę, ale nie ma jej "namacalnie". W
    związku z tym numer można podać Centertelowi, który chce sam numer i działać
    będzie? No chyba powinno?

    Wojtek