  • 1. Data: 2002-08-05 11:45:21
    Temat: doladowanie POP-a karta przez internet
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Dawno temu udalo mi sie (chyba) doladowac corce POP-a kartą przez internet
    od kilku miesiecy nijak nie mogę tego zrobić - usługa citi connect ktora ma
    dzialac dla kart cc i dla innych wypuklych kart rowniez wyraznie mnie nie
    lubi
    Probowalem KK BZWBK, KK MC BPHPBK, VE Inteligo i zawsze to samo - podaje
    4 powody odrzucenia mojej platnosci.
    Wątpię żeby to byly klopoty techniczne - wszystkie e-banki obsluguje bez
    problemow (IE5.5 + W2k), centrum Kart WBK zeznaje ze zadne żądanie
    autoryzacji nie dochodzi do nich a citi twierdzi ze to moj bank odrzuca
    karte a brama przekazuje żądanie autoryzacji dla każdej karty

    Mam pytanie - czy ktos doladowywał POP-a zwyklą kartą przez internet - start
    ze strony
    http://www.idea.pl/pop/index.shtml
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-08-05 11:50:22
    Temat: Re: doladowanie POP-a karta przez internet
    Od: "WWWojtas" <_...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie - czy ktos doladowywał POP-a zwyklą kartą przez internet -
    start
    > ze strony

    http://www.paygsm.pl/

    WWWojtas

  • 3. Data: 2002-08-05 16:26:33
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Mam pytanie - czy ktos doladowywał POP-a zwyklą kartą przez internet -
    > start ze strony
    > http://www.idea.pl/pop/index.shtml

    Tak. VC Multibanku i BPH

    Pzdr,

    M.

  • 4. Data: 2002-08-05 16:38:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > Tak. VC Multibanku i BPH

    VC BPH probowalem - w takim razie cos w ustawieniach IE mam dla nich zle
    ustawione
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-08-05 21:23:03
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    ma
    > dzialac dla kart cc i dla innych wypuklych kart rowniez wyraznie mnie nie

    Proponuje doladowanie przez telefon.
    Zdecydowanie pewniejsze niz przez Inet i napewno wygodniejsze, wystarczy
    miec przy sobie telefon :-)
    Ewentualnie zawsze pozostaje bankomat