  • 1. Data: 2002-08-05 11:22:57
    Temat: inteligo-formularz rozwiazania umowy
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    jesli ktos z grupowiczow ma to poprosze na adres:
    z...@p...onet.pl

    z gory dziekuje

    Tobi

  • 2. Data: 2002-08-05 14:38:37
    Temat: Re: inteligo-formularz rozwiazania umowy
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam,
    Z tego co się orientuję, to nie ma czegoś takiego. Po prostu piszesz na
    kartce (w logicznej formie, zatytułowanej "Dyspozycja zamknięcia konta"
    itd.) swoje imię i nazwisko, nr rachunku głównego (to ten otwarty jako
    pierwszy) oraz numer rachunku, na którym mają przelać pieniądze, które
    pozostały na rachunku (otrzymasz je po 30 dniach). To wysyłasz listem
    poleconym na standardowy adres.
    Pozdr. Wojtek

  • 3. Data: 2002-08-05 14:43:39
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Tobi" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jesli ktos z grupowiczow ma to poprosze na adres:
    > z...@p...onet.pl

    zadzwon na ilinie - przesla ci
    dobra rada - zrob sobie ksero przed wyslaniem - ta banda wciska ciemnote ze
    to i owo - mialem ksero wiec w wymyslone -fikcyjne braki na formularzu nie
    uwierzylem - ale dopiero po zadaniu odseslania ksera lub faksu mojego
    druku - okazalo sie ze jednak wszystko wypelnilem jak nalezy
    smieszna firemka toto inte

  • 4. Data: 2002-08-05 15:48:21
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Jest cos takiego

    Mialem jak rozwiązywalem, przesłali mi na konto, ale juz skasowalem...

    Zadzwon, popros , wyslą Ci...

  • 5. Data: 2002-08-06 06:34:35
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    dzieki wszystkim, faktycznie masz racje, dokladnie mam taka sytuacje ze mi
    wmawiaja zle dane, a ksera nie mam a formularz skasowalem. konsultanta
    proslem wczoraj rano, do dzis nie przeslali formularza!

    Tobi

  • 6. Data: 2002-08-06 10:54:03
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam

    >dzieki wszystkim, faktycznie masz racje, dokladnie mam taka sytuacje ze mi
    > wmawiaja zle dane, a ksera nie mam a formularz skasowalem. konsultanta
    > proslem wczoraj rano, do dzis nie przeslali formularza!

    Do mnie zadzwonili, ze podpis na umowie nie zgadza sie z tym na formularzu
    rozwiazania umowy :)

    Ps. Formularz rozwiazania wyslalem na ich koszt :)

    Pawel