  • 1. Data: 2002-08-05 09:14:49
    Temat: Autoryzacja kart kredytowych
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Od kilku miesięcy mam kartę kredytową Master Card - ING BSK.
    Jak kiedyś korzystałem większość transakcji nie była autoryzowana.
    Od jakichś dwóch, trzech tygodni każda transakcja niezależnie od kwoty
    jest autoryzowana. Czy coś zostało zmienione. Kożystałem z terminali
    PKO i PolCard.

    Pozdrawiam
    Bartek I.

  • 2. Data: 2002-08-05 11:32:55
    Temat: Re: Autoryzacja kart kredytowych
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Od jakichś dwóch, trzech tygodni każda transakcja niezależnie od kwoty
    > jest autoryzowana. Czy coś zostało zmienione. Kożystałem z terminali

    Niestety korzystanie z MC zaczyna tracic sens :(. Dzis placilem 3 razy MC.
    Raz kwota byla raczej powyzej flow limitu, 2 razy na pewno ponizej. Liczba
    autoryzacji.... 3. Kurcze juz tak dawno nie uzywalem do placenia kart
    elektronicznych, ze czas oczekiwania strasznie sie dluuuuuuuzy...
    Hm... chyba znowu zaczne 'placic' VISie ;). Zaraz 'poskarze' sie bankowi ;).
    Jesli to nie sa jakies przejsciowe klopoty zwiazane z wprowadzaniem MC
    Electronic i nic sie nie zmieni w najblizszym czasie to prawdopodobnie
    zrezygnuje z MC zupelnie...

    Maciej

  • 3. Data: 2002-08-05 11:38:22
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Od jakichś dwóch, trzech tygodni każda transakcja niezależnie od kwoty
    > jest autoryzowana. Czy coś zostało zmienione. Kożystałem z terminali

    Niestety, też to zauważyłem :(
    Zobacz lipcowy wątek "Mastercard autoryzowany"
    http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014,713670.htm
    l?
    group=pl.biznes.banki&tid=58524

    JarekB