  • 1. Data: 2002-08-05 12:08:02
    Temat: BRE Bank i mBank
    Od: "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl>

    Czesc
    Mam pytanie odnosnie prowizji w BRE Banku. Czy przy przelewie w siedzibie
    BRE Banku na konto w mBanku placi sie prowizje? Chodzi mi oczywiscie o to by
    pojsc z pieniedzmi do okienka i wplacic przelewem na konto w mBanku i nie
    stracic pienieazkow na oplaty.
    Mam daleko do siedziby BRE Banku wiec dzieki wielkie za ewentualna odpowiedz
    :-)

    pozdr
    Rork

  • 2. Data: 2002-08-05 12:10:46
    Temat: Re: BRE Bank i mBank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 05, 2002 at 02:08:02PM +0200, Rork wrote:

> [...]
    > stracic pienieazkow na oplaty.
    > Mam daleko do siedziby BRE Banku wiec dzieki wielkie za ewentualna odpowiedz

    Pobierze prowizje. W sensie banku bre != mbank.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-08-05 12:13:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Mam daleko do siedziby BRE Banku wiec dzieki wielkie za ewentualna
    odpowiedz
    > :-)

    Jak masz niedaleko to po prostu spróbuj :) i napisz nam z jakis skutkiem ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-08-05 12:17:07
    Od: "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl>

    > Jak masz niedaleko to po prostu spróbuj :) i napisz nam z jakis skutkiem
    ;).

    no przeciez pisze ze mam D_A_L_E_K_O a nie chce mi sie szwendac z kasa
    w kieszeni po miescie tak "na probe" bo dresiarze moga za mnie sprawdzic czy
    sa jakies prowizje ale pewnie wtedy nie powiedza czy jest jakas oplata :-)))

    pozdr
    Rork
    ---
    Tak naprawde to nie kocham spamu wiec piszac do mnie z adresu wytnij
    "ilovespam"

  • 5. Data: 2002-08-05 12:17:48
    Od: "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl>

    > Pobierze prowizje. W sensie banku bre != mbank.

    Dzieki za info

    pozdr
    Rork

  • 6. Data: 2002-08-05 12:25:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > no przeciez pisze ze mam D_A_L_E_K_O

    Sorki... gapa ze mnie...

    Maciej

  • 7. Data: 2002-08-05 12:31:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 05, 2002 at 02:17:48PM +0200, Rork wrote:

    > Dzieki za info

    Polecam do takich operacji jakies bezplatne konto, najlepiej z
    bezplatnymi przelewami - osobiscie polecam konto lokacyjne w RB, ale w
    FAQ sa opisane jeszcze ze dwa.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-08-06 08:02:07
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Pobierze prowizje. W sensie banku bre != mbank.

    Natomiast w sensie reklamy, to "jesteśmy częścią BRE Banku"
    :-/

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj