  • 1. Data: 2002-08-05 09:13:40
    Temat: LG Net i Netkombo
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Przyznam szczerze, ze spodziewalem sie czegos lepszego. Netkombo
    oprocentowane jako 8,20 po 6 miesiacach brzmi niezle. Niestety jakos nie
    pomyslalem, a wlasciwie nigdzie na stronie LGNetu nie zobaczylem tego, ze
    odsetki sa dopisywane po danym okresie - (np 6 miesiacach). Nie jestem
    bankowcem, wiec jakos nie traktuje tego jako pewnik. W koncu Mam lokate
    roczna mBanku, gdzie po kwartrale dopisywane sa odsetki. Czy dla wszystkich
    z Was to bylo jasne od samego poczatku?
    dodatkowe pytanie: co oznacza skrot p.a. np.: 7,40% p.a.

  • 2. Data: 2002-08-06 06:52:54
    Temat: Re: LG Net i Netkombo
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    damian wrote:

    > koncu Mam lokate roczna mBanku, gdzie po kwartrale dopisywane sa
    > odsetki. Czy dla wszystkich z Was to bylo jasne od samego poczatku?
    system LGnet jest jednym z bardziej skomplikowanych, wymaga
    przyzwyczajenia ;)

    Dla ułatwienia podaję oprocentowania efektywne na LGnet (bez podatku)
    policzone co pół miesiąca:

    po mies. nomin. efekt.

    do 1 7.40% 7.66%
    1 7.60% 7.87%
    1.5 7.60% 7.86%
    2 7.80% 8.06%
    2.5 7.80% 8.04%
    3 7.80% 8.03%
    3.5 7.80% 8.02%
    4 8.00% 8.22%
    4.5 8.00% 8.20%
    5 8.00% 8.19%
    5.5 8.00% 8.17%
    6 8.20% 8.37%

    > dodatkowe pytanie: co oznacza skrot p.a. np.: 7,40% p.a.
    per annum, czyli w stosunku rocznym

  • 3. Data: 2002-08-06 08:43:19
    Od: "boa" <a...@N...poczta.fm>

    > Dla ułatwienia podaję oprocentowania efektywne na LGnet (bez podatku)
    > policzone co pół miesiąca:

    to teraz podaj jeszcze po dzisiejszej zmianie oprocentowania :)

  • 4. Data: 2002-08-06 10:28:00
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    W news:aio26v$o1i$1@news.tpi.pl boa pisze:

    > to teraz podaj jeszcze po dzisiejszej zmianie oprocentowania :)

    O podstępne bestie :)

    Podaję po dzisiejszej zmianie:

    po mies. nomin. efekt.
    do 1 7.40% 7.66%