  • 11. Data: 2004-06-04 21:06:51
    Temat: Re: do warszawiakow prosba...
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    04060422003086@polnews,
    yayco <i...@s...com>:

    > Z hakiem, i trzeba przejść obok Brzeskiej

    Przepraszam, ze sie podlacze - co w tym zlego - czy Brzeska jest
    niebezpieczna, ze o tym piszesz?
    Bo ja wielokrotnie chodzilem Brzeska z Wwy Wsch do szpitala praskiego - czy
    zle robilem?
    Fakt, ulica nie byla zbyt piekna, troche rudery.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-06-04 21:20:13
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Przepraszam, ze sie podlacze - co w tym zlego - czy Brzeska jest
    >niebezpieczna, ze o tym piszesz?

    Nie chciałem nikogo ani urazić ani nastraszyć. Rochę sobie żartowałem, a
    trochę pisałem poważnie. Brzeska bywa niebezpieczna, zwłaszcza dla tych
    którzy bywają tam po raz pierwszy.
    Z drugiej strony, jak ktoś ciekawy, to jest to jeden z ostatnich kawałków
    dawnej warszawy, nie zniszczonej przez wojnę. Dotyczy to zarówno architektury
    jak i ludzi którzy tam mieszkają. Teraz się to trochę zmienia, bo bazar
    różyckiego przeszedł do przeszłości.
    Mieszkam na Pradze od zawsze i Brzeska jest jednym z elentów mojego
    krajobrazu, tak jak Grochów, Kamionek albo Szmulowizna.
    Praga to trochę co innego niż Warszawa, żyje się wolniej i tochę wedle innych
    zasad. W monopolowym można spodkać sąsiadkę w szlafroku i sąsiada w kapciach
    Warto ją zobaczyć, ale lepiej za dnia i lepiej nie wyglądać na przyjezdnego z
    pieniędzmi. Nota bene - w nawiązaniu do innego wątku - we wspomnianym
    monopolowym zdażyło mi się zapłacić kartą za jedno piwo.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2004-06-04 22:00:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał:
> [...]
    > wyglądać na przyjezdnego z pieniędzmi. Nota bene - w nawiązaniu do
    > innego wątku - we wspomnianym monopolowym zdażyło mi się zapłacić

    No to cywilizacja dotarła także i na Pragę Północ ;-)

    K.

  • 14. Data: 2004-06-04 22:05:28
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >No to cywilizacja dotarła także i na Pragę Północ ;-)

    Nie wiem z czego to wywnioskowałeś. Ten sklep jest na Grochowie ;-)

  • 15. Data: 2004-06-04 22:57:31
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "news.tpi.pl" <j...@p...onet.pl> writes:

    > warszawa al. jerozolimskie 7 - jeden z oddzialow bgk. czy to daleko od
    > dworca centralnego? piechota ile - 10min starczy?

    Ja bym wsiadł w tramwaj. Trzy przystanki jadąc w stronę Wisły,
    gmaszysko jest 10 metrów od przystanku na którym wysiadasz.

  • 16. Data: 2004-06-05 06:07:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    04060423201390@polnews,
    yayco <i...@s...com>:

    > Nie chciałem nikogo ani urazić ani nastraszyć. Rochę sobie
    > żartowałem, a trochę pisałem poważnie. Brzeska bywa niebezpieczna,
    > zwłaszcza dla tych którzy bywają tam po raz pierwszy.

    Uff, no to pierwszy raz przezylem, a kazdy nastepny to spoko ;)

    Dzieki za ciekawe wyjasnienie.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-06-05 11:29:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 05 Jun 2004 00:57:31 +0200, Marcin Kasperski
    <M...@a...waw.pl> wrote:

    >Ja bym wsiadł w tramwaj. Trzy przystanki jadąc w stronę Wisły,
    >gmaszysko jest 10 metrów od przystanku na którym wysiadasz.

    na dodatek moze to byc dowolny tramwaj (byle w dobrym kierunku), bo w
    stolicy tramwaje jakos nie lubia skrecac :)

    G.

  • 18. Data: 2004-06-05 11:33:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 04 Jun 2004 23:20:13 +0200, "yayco" <i...@s...com>
    wrote:

> [...]
    >pieniędzmi. Nota bene - w nawiązaniu do innego wątku - we wspomnianym
    >monopolowym zdażyło mi się zapłacić kartą za jedno piwo.

    ostatnio w Metropolu (taka bezplatna gazetka) pani dziennikarka zalila
    sie, jak to o 22 poszla do Carrefoura na Wilenskiej na zakupy,
    parkujac na ichnim parkingu, a po powrocie nie miala obu lusterek. ale
    przyznala, ze byly fachowo wyjete, ani sladu innych uszkodzen. prascy
    zlodzieje swoj honor maja.
    ja natomiast czasami (np. wczoraj :)) wsiadam tam w pociag okolo
    polnocy po kilku piwach, i o dziwo jeszcze zyje. choc to wlasnie w
    takim pociagu pare miesiecy temu kilku gnojkow napadlo na czlowieka,
    ktory okazal sie byc policjantem w cywilu, i zastrzelil jednego z
    nich.

    G.

  • 19. Data: 2004-06-05 11:34:02
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 4 Jun 2004 21:34:01 +0200, " 666" <j...@i...pl> wrote:

    >I nie polecam jazdy na gapę, bo to ulubiona trasa kanarów ;-))
    >JaC

    >obejrzeć należy lekko ubraną

    po drodze mozna rowniez zadumac sie nad palma :)

    G.

  • 20. Data: 2004-06-05 12:16:21
    Temat: OT: Re: do warszawiakow prośba...
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > na dodatek moze to byc dowolny tramwaj (byle w dobrym kierunku), bo w
    > stolicy tramwaje jakos nie lubia skrecac :)

    No co Ty? Trzy przystanki dalej na wschód za rondem de Gaulle'a (to przy nim,
    naprzeciwko Empiku Megastore mieści się BGK w Al. Jerozolimskich) jest rondo
    Waszyngtona, gdzie część tramwajów skręca, a część jedzie prosto. A kilka
    przystanków wcześniej (od Centralnego dwa, ale w drugą stronę, na zachód) -
    rondo Zawiszy - i też rozjazd. Trzymając się tej okolicy, to jeszcze rondo
    ONZ, rondo Daszyńskiego i (trochę na południe) - plac Zbawiciela. Na Pradze
    też czasem "skręca je" ;-)
    Np. na skrzyżowaniu Targowej z Kijowską czy na placu Wileńskim (to ten od
    Czterech Śpiących)...

    m23m