  • 21. Data: 2004-06-05 14:18:42
    Temat: Re: OT: Re: do warszawiakow prośba...
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 5 Jun 2004 14:16:21 +0200, "m23m" <m...@o...pl> wrote:

    >No co Ty? Trzy przystanki dalej na wschód za rondem de Gaulle'a (to przy nim,
    >naprzeciwko Empiku Megastore mieści się BGK w Al. Jerozolimskich) jest rondo
    >Waszyngtona, gdzie część tramwajów skręca, a część jedzie prosto. A kilka
    >przystanków wcześniej (od Centralnego dwa, ale w drugą stronę, na zachód) -
    >rondo Zawiszy - i też rozjazd. Trzymając się tej okolicy, to jeszcze rondo
    >ONZ, rondo Daszyńskiego i (trochę na południe) - plac Zbawiciela. Na Pradze
    >też czasem "skręca je" ;-)
    >Np. na skrzyżowaniu Targowej z Kijowską czy na placu Wileńskim (to ten od
> [...]

    oj, no, mowilem o glownych warszawskich srodmiejskich ulicach.
    widziales tramwaj skrecajacy pod rotunda? przy dworcu centralnym? na
    placu bankowym? na skrzyzowaniu solidarnosci z jana pawla?

    G.

  • 22. Data: 2004-06-05 20:37:37
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Piotr Gralak wrote:
    > oj, no, mowilem o glownych warszawskich srodmiejskich ulicach.
    > widziales tramwaj skrecajacy pod rotunda? przy dworcu centralnym? na
    > placu bankowym?

    całe lata :)

    > na skrzyzowaniu solidarnosci z jana pawla?

    tak :)

    KG

  • 23. Data: 2004-06-07 07:43:04
    Temat: Re: do warszawiakow prosba...
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Piotr Gralak wrote:

    > ja natomiast czasami (np. wczoraj :)) wsiadam tam w pociag okolo
    > polnocy po kilku piwach, i o dziwo jeszcze zyje. choc to wlasnie w
    > takim pociagu pare miesiecy temu kilku gnojkow napadlo na czlowieka,
    > ktory okazal sie byc policjantem w cywilu, i zastrzelil jednego z
    > nich.

    Dlaczego tylko jednego? :(

    Pozdr.
    JD

  • 24. Data: 2004-06-07 10:15:42
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Tez zaluje, ale po pierwszym mial juz trzy kosy w brzuchu...
    JaC