  • 1. Data: 2004-06-04 18:27:26
    Temat: informacje o dow-jones i NYSE
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    witam!

    poszukuje informacji o gieldzie NYSE i wskazniku dow-jones.. w cieci jest
    duzo informacji , ale nie ma w sumie nic o historii i takich informacji dla
    laikow (jak ja) potrzebuje troszke informacji czy ktos cos takiego posada i
    podzielilby sie wiedza??

    Prosze o pomocne dokumenty i linki do stron
    z gory dziekuje
    Kolin

    k...@p...pl

  • 2. Data: 2004-06-04 19:30:30
    Temat: Re: informacje o dow-jones i NYSE
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    kolin82 napisał:
> [...]
    > informacji dla laikow (jak ja) potrzebuje troszke informacji czy ktos
    > cos takiego posada i podzielilby sie wiedza??

    Spytaj na grupie _pl.biznes.wpgw_ na której dyskutuje się na tematy
    związane z giełdą (ogólnie o Warszawskiej Giełdzie Papierów
    Wartościowych - jak nazwa wskazuje) ale też o innych.

    K.

  • 3. Data: 2004-06-04 20:29:30
    Od: Marek Chłopek <e...@g...pl>

    kolin82 wrote:

> [...]
    > posada i podzielilby sie wiedza??
    >
    > Prosze o pomocne dokumenty i linki do stron

    jest kilka wskaźników DJ, najpopolarniejszy to DJIA - indeks 30 spółek
    ważonych ceną.

    http://www.nyse.com/
    http://en.wikipedia.org/wiki/New_York_Stock_Exchange
    http://en.wikipedia.org/wiki/DJIA