  • 11. Data: 2009-03-12 13:47:46
    Temat: Re: do poczytania
    Od: sorden <s...@w...pl>

    george wrote:

    > Nie ma nic gorszego w kryzysie niż dokładać oliwy do ognia i generować
    > samospełniające sie przepowiednie.
    > Uprzedzając pytanie czy popieram oszukiwanie, nie, ale istnieje taka
    > cienka czerwona linia, której nie powinno sie przekraczać. Zawsze można
    > zobaczyc coś pozytywnego w szklance w połowie pełnej i wole żeby tak
    > patrzyli na świat Polacy zwłaszcza w tym momencie...

    Tylko czy naiwne zalozenia budzetowe np. co do PKB i potem weryfikacja w dol
    o 200% nie kompromituja nas bardziej, oslabiajac tym samym zaufanie do
    slowa polskiego u "inwestorow zagranicznych" ?

    --
    in

  • 12. Data: 2009-03-12 13:59:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > o 200% nie kompromituja nas bardziej, oslabiajac tym samym zaufanie do
    > slowa polskiego u "inwestorow zagranicznych" ?

    no cóż, tutaj sie nie wypowiem, na tym sie nie znam i nie wiem jakie końcowe
    efekty wywola załozenie spadku PKB -1% i trafienie w cel versus załozenie
    wzrostu 4,5% i nietrafienia w cel.
    Zreszta nie wiem czy "inwestorzy zagraniczni" wogóle przejmuja sie liczbami
    podawanymi przez Vincenta. Raczej dokonuja własnych ocen i analiz a zdanie
    rządu traktują jako "dodatkowa opinie" o potrzebach pozyczkowych panstwa.

    george

  • 13. Data: 2009-03-12 14:14:25
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Czytająć opisy rozruchów na Lotwie,Ukrainie itp. wszyscy winią
    rząd za ukrywanie sytuacji. Ale zauważcie, że nie w jakims
    mitycznym sektorze gospodarki, ale w zobowiązaniach. I myślę, że
    na tym nalezy się skupić.
    No sorry, ale minister fin. ma sie teraz dobrze reklamowac. I
    pokazac z dobrej strony. Nie chodzi by jeździł rowerem a nie
    samochodem, ale o to by pokazał wiarygodne liczby.

  • 14. Data: 2009-03-12 14:22:46
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>
    napisał w wiadomości news:gpb5st$32e$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > rząd za ukrywanie sytuacji. Ale zauważcie, że nie w jakims
    > mitycznym sektorze gospodarki, ale w zobowiązaniach. I myślę, że

    Rząd jest zawsze winny, bo kto?
    Nawet mi się spryskiwacze popsuły w samochodzie przez rząd, no bo przez
    kogo?
    Zimno dzisiaj... Znowu rząd dał dupci.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2009-03-12 14:28:04
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Rząd jest zawsze winny, bo kto?
    > Nawet mi się spryskiwacze popsuły w samochodzie przez rząd, no bo przez
    > kogo?
    > Zimno dzisiaj... Znowu rząd dał dupci.

    Nie chodzi o to kto jest winny, ale o to zeby rzad nie mowil, ze Twoje
    spryskiwacze dzialja mimo ze *ewidentnie* nic z nich nie leci ;]

    --
    in

  • 16. Data: 2009-03-12 14:29:35
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o to kto jest winny, ale o to zeby rzad nie mowil, ze Twoje
    > spryskiwacze dzialja mimo ze *ewidentnie* nic z nich nie leci ;]

    Niech sobie mówi co chce. Ja patrzę bezpośrednio na szybę i widzę. Rząd nie
    musi nic mówić.
    Co nie znaczy, że nie może być winny w razie niedziałania.

  • 17. Data: 2009-03-12 14:34:47
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > Nie chodzi o to kto jest winny, ale o to zeby rzad nie mowil, ze Twoje
    > spryskiwacze dzialja mimo ze *ewidentnie* nic z nich nie leci ;]

    ale koleś z artykułu chciałby aby rząd alarmował nawet woźniców o tym że
    płyn sie może zaraz skończyć i dodatkowo zamówił o tym reklamę w mediach...

    moim zdaniem nie ma co przeginać pały ani w jedną ani w druga stronę...

    george

  • 18. Data: 2009-03-12 14:58:04
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    >
    > Rząd jest zawsze winny, bo kto?
    > Nawet mi się spryskiwacze popsuły w samochodzie przez rząd, no bo przez

    Nie chodzi rząd, ale o walutę!

  • 19. Data: 2009-03-12 15:42:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    napisał w wiadomości news:gpb81h$gn3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie chodzi rząd, ale o walutę!

    Co złego jest z walutą? Nie rozumiem.
    W ubiegłe wakacje szalałem z zakupami w euro. Niektórych ciuchów nawet
    jeszcze nie nosiłem. 18 lutego sprzedałem prawie wszystkie posiadane euro po
    maksymalnym kursie. Teraz euro spada, dzięki czemu będę mógł taniej go
    odkupić, kiedy będzie potrzebne na wakacje w tym roku.
    Z walutą jest lepiej niż mogłem to sobie wyobrazić.

  • 20. Data: 2009-03-12 15:45:19
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Frybyśu"
    > <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> napisał w wiadomości

    > Co złego jest z walutą? Nie rozumiem.

    Właśnie o tym piszę. Waluta jest psuta przez państwo i dlatego
    ludzie mają pretensje do rzadu.
    Tak samo jak o gwarancje dla banków, które...rząd nie
    gwarantuje. I znów mamy walutę.

    To właśnie chcą wykrzyczeć ludzie na ulicach Łotwy, Estonii i
    Ukrainy