  • 1. Data: 2009-03-12 09:47:15
    Temat: Buy and hold zmodyfikowane
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    "Strategia" buy and hold dla papierów stabilnych firm, które co roku
    wypłacają dywidendę w wysokości >10% ceny akcji.
    Np obecnie KGHM, Action, czy tam inne. Właśnie, jakie?

    Niech mi ktoś udowodni, że inwestowanie długoterminowe w takie firmy teraz,
    po dzisiejszych cenach nie ma wysokiego prawdopodobieństwa efektywnego
    powiększenia kapitału.
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-12 11:40:37
    Temat: Re: Buy and hold zmodyfikowane
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Jan Werbiński wrote:
    > "Strategia" buy and hold dla papierów stabilnych firm, które co roku
    > wypłacają dywidendę w wysokości >10% ceny akcji.
    Czesc, o co chodzi z ta strategia buy&hold? Jakie sa zalozenia?
    MaciejZ

  • 3. Data: 2009-03-12 12:58:03
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Maciej Zywno wrote:

    > Czesc, o co chodzi z ta strategia buy&hold? Jakie sa zalozenia?

    Kupic i kisic straty.

    --
    in

  • 4. Data: 2009-03-12 13:48:26
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Czesc, o co chodzi z ta strategia buy&hold? Jakie sa zalozenia?

    No wlasnie dokładnych założeń to nikt nie zna i potem sie robią dyskusje,
    które nic nie wnoszą.

    Arch

  • 5. Data: 2009-03-12 19:32:01
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    wiadomości news:gpam8g$aa5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Niech mi ktoś udowodni, że inwestowanie długoterminowe w takie firmy
    > teraz, po dzisiejszych cenach nie ma wysokiego prawdopodobieństwa

    oczywiscie ze ma po to sa cykle aby wejsc na niskim poziomie i kisic do
    przesilenia.

  • 6. Data: 2009-03-12 20:40:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gpam8g$aa5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > oczywiscie ze ma po to sa cykle aby wejsc na niskim poziomie i kisic do
    > przesilenia.

    Tylko że tutaj skupiasz się na spekulacyjnych ruchach, a ja na oczekiwanym
    zwrocie wyłącznie w oparciu o dywidendę. Teoretycznie gdyby akcji nie można
    było odsprzedać nawet nigdy, a istnieje wysokie prawdopodobieństwo stałej
    dywidendy w wysokości 10 do 20% taka inwestycja może być bardzo opłacalna.

  • 7. Data: 2009-03-12 23:23:07
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > wypłacają dywidendę w wysokości >10% ceny akcji.
    > Np obecnie KGHM, Action, czy tam inne. Właśnie, jakie?

    A to już jasne skąd żeś wykwitnął.

  • 8. Data: 2009-03-12 23:26:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    > Tylko że tutaj skupiasz się na spekulacyjnych ruchach...
    > ...Teoretycznie gdyby...
    > ...istnieje wysokie prawdopodobieństwo...
    > ...może być...
    > ... bardzo opłacalna.

    Chyba też spekulujesz.
    Napisz jakoś konkretniej bez wodolejstwa i zabezpieczania się na maks.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-03-12 23:29:39
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński"

    > Chyba też spekulujesz.
    > Napisz jakoś konkretniej bez wodolejstwa i zabezpieczania się na maks.

    Czyżbyś mnie zatrudniał i płacił prowizję, że takie konkrety wymagasz?