  • 21. Data: 2009-03-12 16:09:31
    Temat: Re: do poczytania
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 12 Mar 2009 12:29:15 +0000 (UTC), " kc"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Byłem pewien, że teraz wystarczy już tylko lekka bryza, żeby cały rząd się
    >przewrócił, ale jak się patrzy na sondaże... (choćby
    >wczorajczy "Rzeczpospolitej"). Dziwny jest ten świat.

    Tusk wygrywa na tym, że w krótkim horyzoncie czasowym jedyną
    wyobrażalną alternatywą jest Kaczor i powrót 4 RP.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 22. Data: 2009-03-12 16:12:20
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > Tusk wygrywa na tym, że w krótkim horyzoncie czasowym jedyną
    > wyobrażalną alternatywą jest Kaczor i powrót 4 RP.

    Jeśli mam być szczery nie widze różnicy.
    Nikt nie chce znieść podatku Belki, Każden chce przycisnąc
    giełdę i gospodarke. Jeden wart drugiego.

  • 23. Data: 2009-03-12 17:04:26
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    do kompletu...

    http://wiadomosci.onet.pl/1545725,2677,1,kioskart.ht
    ml

    NY

  • 24. Data: 2009-03-12 17:17:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "NY" <a...@o...eu> wrote in message
    > do kompletu...
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1545725,2677,1,kioskart.ht
    ml

    > NY

    ciekawe story.. wiedzialem ze jest niekompetetny.. ale że aż tak...

    george

  • 25. Data: 2009-03-12 17:26:27
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe story.. wiedzialem ze jest niekompetetny.. ale że aż tak...
    >
    > george

    dokladnie.. autorowi text'u zas, nie mozna zarzucic, ze jest oszolomem z
    Pis-u.

    NY

  • 26. Data: 2009-03-12 19:01:21
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 12 Mar 2009 17:12:20 +0100, Wojciech Frybyśu
    <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> wrote:

    >Jeśli mam być szczery nie widze różnicy.
    >Nikt nie chce znieść podatku Belki, Każden chce przycisnąc
    >giełdę i gospodarke. Jeden wart drugiego.

    Widać statystyczny wyborca ma trochę inne kryteria, niż podatek Belki.
    Nb. kto w ogóle chce go znieść?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com