  • 11. Data: 2002-02-15 14:45:31
    Temat: Re: do klientów pekao
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Mozna (*). Z pierwszym wyciagiem co prawda przyszedl dopisek, ze
    > ostrzegaja ze male saldo i zeby zasilic konto nowymi pieniedzmi, ale
    > to jest tylko taka informacja.
    > Potem mozesz tam wplacac tylko tyle i tylko wtedy, kiedy potrzebujesz
    > uzyc karty. Przelew zrobiony we wtorek daje sie z karty wyjac w
    > srode...

    prosze jeszcze o porównanie VE inteligo i VC walutowej pekao

    > (*) Z tym oczywiscie, ze krajowy bankomat to ci wyplaci w zlotowkach...
    wiem:)

  • 12. Data: 2002-02-15 14:46:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Potem mozesz tam wplacac tylko tyle i tylko wtedy, kiedy potrzebujesz
    > uzyc karty. Przelew zrobiony we wtorek daje sie z karty wyjac w
    > srode...

    Czasem nawet tego nie trzeba. Ja kiedys zrobilem debet na 450 zl i przyslali
    mi tylko pismo ze saldo jest ujemne co jest niedozwolone i prosza o
    dokonanie wplaty uzupelniajacej. Nawet grzecznie napisali...
    pzd

  • 13. Data: 2002-02-15 15:17:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Z tego co pamietam to chyba od razu jest na koncie karty w CKiC w W-wie.
    Ale
    > z tym bankiem to nigdy nie wiadomo...

    Nie- w regulaminie piszą wyraźnie, że wpłaty do okreslonej godziny są
    dostępne następnego dnia, a po tej godzine w dniu następnym.
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-02-15 15:18:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ale z tym bankiem to nigdy nie wiadomo...
    >
    > Nie- w regulaminie piszą wyraźnie, że wpłaty do okreslonej godziny są
    > dostępne następnego dnia, a po tej godzine w dniu następnym.

    A to przepraszam. Nigdy nie sprawdzalem tego dokladnie.
    Ps. A ta VC jest naprawde ok.
    pzd

  • 15. Data: 2002-02-15 15:19:09
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ps. Wlasnie dlatego zostawilem sobie VC zlotowa, choc konto zlikwidowalem.
    > Ciekawe blokade tez wyplacilem z konta, a oni mi przyslali nowa karte
    wazna
    > do konca 2004r. !

    Bo blokada dotyczy klientów " z ulicy" i po pół roku zdaje się można nią
    dysponować (to też napisali w regulaminie).
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-02-15 15:21:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Bo blokada dotyczy klientów " z ulicy" i po pół roku zdaje się można nią
    > dysponować (to też napisali w regulaminie).

    Pewnie masz racje, juz bardzo dlugo mam ta karte i nie pamietam dokladnie.
    pzd

  • 17. Data: 2002-02-15 15:21:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi tylko pismo ze saldo jest ujemne co jest niedozwolone i prosza o
    > dokonanie wplaty uzupelniajacej. Nawet grzecznie napisali...

    Ale jakbyś chciał wystąpić o jakąś inną nową kartę, to ci o tym grzecznie
    przypomną i możesz jej nie dostać :-)
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-02-15 15:25:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ale jakbyś chciał wystąpić o jakąś inną nową kartę, to ci o tym grzecznie
    > przypomną i możesz jej nie dostać :-)

    O inna nie wystapie, bo nie mam konta, a sensowna jest chyba tylko EC/MC
    Shell. A co do debetu to zdarzalo mi sie to dosc czesto (czasem dlugo szly
    przelewy...) i nic nie marudzili tylko wydali mi nowa VC (a raczej
    przedluzyli).
    pzd

  • 19. Data: 2002-02-15 15:29:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pewnie masz racje, juz bardzo dlugo mam ta karte i nie pamietam dokladnie.

    Ja uniknąłem blokady jako stały klient :-))).
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-02-15 15:30:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale jakbyś chciał wystąpić o jakąś inną nową kartę, to ci o tym grzecznie
    > przypomną i możesz jej nie dostać :-)

    Chyba, że od tej pory będziesz grzeczny :-)) i sprawa ulegnie przedawnieniu
    ;-)
    Grzegorz