  • 1. Data: 2002-02-15 13:25:20
    Temat: polecam wszystkim zeby wiedzieli jak zycie wyglada !!!
    Od: "Odi" <l...@a...waw.pl>

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?Site=DW&Date=20020215&C
    ategory=MAGAZYN&ArtNo=202140006&Ref=AR

    Jak przeczytacie to dajcie znac co o tym myslicie

    Odi

  • 2. Data: 2002-02-15 13:40:32
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@a...katowice.pl>

    Użytkownik "Odi" napisał:

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?Site=DW&Date=20020215&C
    ategory=MAGAZYN&ArtNo=202140006&Ref=AR

    | Jak przeczytacie to dajcie znac co o tym myslicie

    Niestety, nie wiem jak reszta, ale ja nie mogę przeczytać, gdyż:

    "Error: Invalid article key (DW,20020215,,202110004,AR)".

    A jestem wyjątkowo ciekawy, o czym ten artykuł...

    Pozdr.,

    Jarek

  • 3. Data: 2002-02-15 13:48:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 15, 2002 at 02:40:32PM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?=
    =?ISO-8859-2?Q?=A3ysio ?= wrote:

    > Niestety, nie wiem jak reszta, ale ja nie mogę przeczytać, gdyż:
    >
    > "Error: Invalid article key (DW,20020215,,202110004,AR)".
    >
    > A jestem wyjątkowo ciekawy, o czym ten artykuł...

    O tym ile mozna wypic denaturatu jednego dnia. Tak w skrocie.

    Z zyciem to on ma tyle samo wspolnego co zycie seksualne posla L.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-15 14:01:59
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > Niestety, nie wiem jak reszta, ale ja nie mogę przeczytać, gdyż:
    >
    > "Error: Invalid article key (DW,20020215,,202110004,AR)".
    >
    > A jestem wyjątkowo ciekawy, o czym ten artykuł...

    U mnie prawie ten sam error a też jestem ciekawy...
    Error: Invalid article key (DW,20020215,,11123005,AR).

  • 5. Data: 2002-02-15 14:07:32
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > U mnie prawie ten sam error a też jestem ciekawy...
    > Error: Invalid article key (DW,20020215,,11123005,AR).

    Żeby przecytac artykuł trzeba do pola adres w przeglądarce wkleic z pierwszego
    postu kawalek rozoznawany jako adres i reszte z nastepnej linijki. Ale raczej
    nie warto sie meczyc.

  • 6. Data: 2002-02-15 14:09:40
    Temat: NTG
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > U mnie prawie ten sam error a też jestem ciekawy...

    NTG

    (link jest zlamany pomiedzy dwie linie, czy to takie trudne?)

  • 7. Data: 2002-02-15 14:13:33
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@a...katowice.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    pierwszego
    | postu kawalek rozoznawany jako adres i reszte z nastepnej linijki. Ale

    Ja tak robiłem, ale na nic mi się to zdało...

    J.

  • 8. Data: 2002-02-15 14:15:24
    Temat: Re: NTG
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@a...katowice.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał:

    | (link jest zlamany pomiedzy dwie linie, czy to takie trudne?)

    Nie trudne, naprawdę nie jestem taki głuputki ;-))) Po prostu mimo
    skopiowania całego linku błąd występuje u mnie.

    J.

  • 9. Data: 2002-02-15 14:16:37
    Od: "Witek" <b...@w...pl>

    to wejdz na http://www.dziennikwschodni.pl/ i tam sobie znajdziesz link

  • 10. Data: 2002-02-15 14:29:17
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Nie trudne, naprawdę nie jestem taki głuputki ;-))) Po prostu mimo
    > skopiowania całego linku błąd występuje u mnie.
    >
    > J.

    pełny adres, ktory trzeba wkleic do przeglądarki (obie linie sklejone bez
    zadnych odstepow)
    Dziala :-)

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?