  • 1. Data: 2002-02-15 13:22:51
    Temat: Zerwanie eMax lokaty
    Od: "Sieger" <s...@k...pl>

    czy wlasciwym dniem na zerwanie jest dzien kapitalizacji, czy dzien nastepny,
    tak aby na tym jak najmniej stracic?

    jakie teraz jest oprocentowanie eMax lokaty? u mnie wciaz pisze 11,6%

    Sieger

  • 2. Data: 2002-02-15 13:42:38
    Temat: Odp: Zerwanie eMax lokaty
    Od: "JanK" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sieger" napisał:
    > czy wlasciwym dniem na zerwanie jest dzien kapitalizacji, czy dzien
    nastepny,
    > tak aby na tym jak najmniej stracic?

    "§ 9
    mBank nalicza odsetki od środków zgromadzonych na rachunku lokaty na koniec
    każdego trzymiesięcznego okresu obrachunkowego"

    czyli zerwanie -> 1 min po północy

    > jakie teraz jest oprocentowanie eMax lokaty? u mnie wciaz pisze 11,6%

    tak pisze ale w każdej sekundzie może się to zmienić

    jacek