  • 1. Data: 2002-02-15 14:01:20
    Temat: do klientów pekao
    Od: <n...@p...onet.pl>

    czy tą kwotę pierwszej wpłaty na karte visa classic walutową (150USD)
    mozna odrazu wybrać w bankomacie lub placówce banku?

  • 2. Data: 2002-02-15 14:21:47
    Temat: Re: do klientów pekao
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > czy tą kwotę pierwszej wpłaty na karte visa classic walutową (150USD)
    > mozna odrazu wybrać w bankomacie lub placówce banku?

    W bankomacie ciezko "od razu". Najblizsze bankomaty wydajace w dolarach sa w
    odleglosci kilku godzin lotu...
    ;-)
    Jak cos wpalacisz na karte "wolnostojaca" Pekao to raczej Ci w kasie nie
    wyplaca z powrotem.
    Na rachunku karty bedzie dostepne nastepnego dnia roboczego, i wtedy mozesz
    je wybrac w bankomacie/zaplacic w sklepie. (W lokalnej walucie kraju w
    ktorym jestes)

    Michal.

  • 3. Data: 2002-02-15 14:22:03
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > je wybrac w bankomacie/zaplacic w sklepie. (W lokalnej walucie kraju w

    ale saldo można sprawdzić w placówce lub telefonicznie w Centrum kart i czeków?

  • 4. Data: 2002-02-15 14:31:30
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ale saldo można sprawdzić w placówce lub telefonicznie w Centrum kart i
    czeków?

    Najlepiej bezposrednio w CKiC.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-15 14:31:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Jak cos wpalacisz na karte "wolnostojaca" Pekao to raczej Ci w kasie nie
    > wyplaca z powrotem.
    Wlasnie ze wyplaca, tylko trzeba najpierw postac w kolejce i zrobic
    dyspozycje wyplaty u dysponentki (maja POS), pozniej do kasy...

    > Na rachunku karty bedzie dostepne nastepnego dnia roboczego, i wtedy
    mozesz
    > je wybrac w bankomacie/zaplacic w sklepie.
    Z tego co pamietam to chyba od razu jest na koncie karty w CKiC w W-wie. Ale
    z tym bankiem to nigdy nie wiadomo...
    Ale to zaden problem wyplacisz nastepnego dnia.
    pzd

  • 6. Data: 2002-02-15 14:33:05
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > ale saldo można sprawdzić w placówce lub telefonicznie w Centrum kart i
    czeków?

    W placowce nie sprawdzalem, ale pewno mozna.
    Telefonicznie w CKiC Pekao oczywiscie mozna.
    Czasem trudno sie dodzwonic, ale saldo bardzo aktualne maja.

    Michal.

  • 7. Data: 2002-02-15 14:33:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jak cos wpalacisz na karte "wolnostojaca" Pekao to raczej Ci w kasie nie
    > wyplaca z powrotem.

    A to dlaczego ?
    Od jakiegos czasu nie moge wejść na strony pekao, więc mozesz sam sprawdzić
    ale imho jest tam pozycja wpłaty i wypłaty w oddziale banku i bankomatach.
    Imo jest to bezpłatne.
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-15 14:34:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > ale saldo można sprawdzić w placówce lub telefonicznie w Centrum kart i
    czeków?
    W oddziale mozna, przez tel chyba tez choc nigdy nie probowalem. Jeszcze
    niedawno w niektorych oddzialach/filiach nie mozna bylo wplacac kasy na
    konto VC !
    pzd

  • 9. Data: 2002-02-15 14:38:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <n...@p...onet.pl> writes:

    > czy tą kwotę pierwszej wpłaty na karte visa classic walutową (150USD)
    > mozna odrazu wybrać w bankomacie lub placówce banku?

    Mozna (*). Z pierwszym wyciagiem co prawda przyszedl dopisek, ze
    ostrzegaja ze male saldo i zeby zasilic konto nowymi pieniedzmi, ale
    to jest tylko taka informacja...

    Potem mozesz tam wplacac tylko tyle i tylko wtedy, kiedy potrzebujesz
    uzyc karty. Przelew zrobiony we wtorek daje sie z karty wyjac w
    srode...

    MJ
    (*) Z tym oczywiscie, ze krajowy bankomat to ci wyplaci w zlotowkach...

  • 10. Data: 2002-02-15 14:43:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    sprawdzić
    > ale imho jest tam pozycja wpłaty i wypłaty w oddziale banku i bankomatach.

    Wlasnie wyplaty VC sa bezplatne nie tylko w oddziale, ale w bankomatach
    (Pekao) tez !!!
    pzd

    Ps. Wlasnie dlatego zostawilem sobie VC zlotowa, choc konto zlikwidowalem.
    Ciekawe blokade tez wyplacilem z konta, a oni mi przyslali nowa karte wazna
    do konca 2004r. !