  • Data: 2003-12-31 16:59:23
    Temat: Re: do Roberta
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > OE do poczty jest fatalny, ale do niusow z dodatkowym OE Fix lub OE
    > Firewall - calkiem wygodny i szybki.

    Używam Tiny Personal Firewall - czy w takim przyp. wymagany jest dodatkowo
    np.cytowany 'OE Firewall' - czy oba się nie pogryzą?

    > To jakiej uzywasz przegladarki, bo chyba nie MSIE? Jesli Opery, Mozilli
    > lub Netscape, to kazdy z nich ma tez czytnik newsow.

    Naonczas bawiłem się (krótko) Netscapem. Obecnie MSIE.
    Z pytania wnioskuję, że OE jest składnikiem MSIE? Jeśli tak, to chyba jakieś
    jeszcze szczątki po masakrze OE pozostały mi na dysku od czasu panicznego nań
    polowania...

    > To nie ma zadnego zwiazku, chyba ze wybierzesz jakis egzotyczny > czytnik.

    Oj, nie całkiem rozumię: widzę, że używasz tu 'Microsoft Outlook Express 6.00',
    a w treści posta brak polskich 'ogonków' :o
    A do egzotycznych OE trudno by zaliczyć (jeśli uznać: czytnik=jedna_z
    _funkcji_OE/MSIE).

    Ech, widzę, że czeka mnie jeszcze spora odsiadka na forach (dla
    dokształcenia)...