  • Data: 2003-12-31 17:11:21
    Temat: Re: do Roberta
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Używam Tiny Personal Firewall - czy w takim przyp. wymagany jest
    > dodatkowo np.cytowany 'OE Firewall' - czy oba się nie pogryzą?

    OE Firewall to nie jest "prawdziwy" firewall, tylko taki naprawiacz do OE.
    Nic sie nie pogryzie. Ja uzywam i polecam OE Quotefix.

    > Naonczas bawiłem się (krótko) Netscapem. Obecnie MSIE.
    > Z pytania wnioskuję, że OE jest składnikiem MSIE? Jeśli tak, to chyba
    > jakieś jeszcze szczątki po masakrze OE pozostały mi na dysku od czasu
    > panicznego nań polowania...

    A, czyli to bylo polowanie tylko na OE, bez MSIE? :)
    Mozna i tak :)

    > Oj, nie całkiem rozumię: widzę, że używasz tu 'Microsoft Outlook
    > Express 6.00', a w treści posta brak polskich 'ogonków' :o

    Brak? To dziwne, ja je widze!

    > A do egzotycznych OE trudno by zaliczyć (jeśli uznać: czytnik=jedna_z
    > _funkcji_OE/MSIE).

    Oczywiscie, nie ten mialem na mysli, tylko jakis rzadki zachodni nie
    obslugujacy polskich znakow.

    --
    Robert