  • Data: 2004-01-01 13:10:54
    Temat: Re: do Roberta
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > W swoich nie, bo ich nie pisałem, ale teraz parę wstawiam, specjałńie dla
    > Ciębię ;)

    Ooo! ...dzisiaj się pojawiły - wzystkie, jak należy !

    Podejrzewam, że jednak coś pomajsterkowałeś ze swoimi chars-ISO, lub stało się
    to za sprawką Nowego Roku ;)
    W tym drugim przyp. można by odczytać to jako wróżbę oczekujących Cię
    pomyślniejszych czasów, ku spełnieniu której i ja się się z życzeniami
    dołączam :)

    BTW:
    > W swoich nie, bo ich nie pisałem...

    Znaczy się, że zatrudniasz w tym celu osobistą sekretarkę... Musi arystokrata
    jakiś, aboco?? ;)

    (...no może to mój błąd - może powinno być: 'we fragmentach swojego tekstu').

    --
    zd