  • Data: 2002-02-21 13:50:53
    Temat: Re: do AMRA
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > specjalnie na grupe to dalem. niech wszyscy korzystaja bo niektorzy
    > lekkomysle podchodza do ujawniania swoich danych w sieci

    Chyba robisz za duze halo :)
    1) Wiekszosc tak ma.
    2) A coz to za trudnosc uzyskania telefonu komorkowego, imienia i nazwiska i
    adresu - wystarczy w wiekszosci ksiazka telefoniczna...
    3) znajomosc nazwiska panienskiego mojej mamy - pomijam roznice adresow ;)
    co ci da?
    Beda oddzwaniac na komorke - albo stacjonarny - i co?
    4) Nawet jesli sie zalogujesz, to zaplacisz mi za rok z gory telefon??? ;)

    Pomijam istnienie takiego ICQ i innych rzeczy. Takie informacje maja
    przeciez czy to providerzy, czy to rozne portale itp... I nikt z tego powodu
    nie robi halo?? :)