  • Data: 2002-02-21 14:22:12
    Temat: Re: do AMRA
    Od: stean <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AMRA" <a...@a...com> napisal(a):

    >Chyba robisz za duze halo :)

    moze i tak :)

    >1) Wiekszosc tak ma.
    >2) A coz to za trudnosc uzyskania telefonu komorkowego, imienia i nazwiska i
    >adresu - wystarczy w wiekszosci ksiazka telefoniczna...
    >3) znajomosc nazwiska panienskiego mojej mamy - pomijam roznice adresow ;)
    >co ci da?
    >Beda oddzwaniac na komorke - albo stacjonarny - i co?

    A jak powiesz, ze komorka nieaktualna i stacjonarny tez ? Przeciez
    musza cie obsluzyc czy masz telefon czy nie masz. Dzwonisz i mowisz,
    ze zmienily ci sie numery i chcesz wpisac do systemu nawe.

    >4) Nawet jesli sie zalogujesz, to zaplacisz mi za rok z gory telefon??? ;)

    Zartujesz ? Jak dostane sie do systemu to, kaze zmienic haslo i
    przelew zrobie z pozimu mLinii a nie internetu.

    >Pomijam istnienie takiego ICQ i innych rzeczy. Takie informacje maja
    >przeciez czy to providerzy, czy to rozne portale itp... I nikt z tego powodu
    >nie robi halo?? :)

    A co z ochrona danych osobowych. Z tych domen co podales wszystkie
    dane sa na wyciagniecie reki i to nie z twoich stron tylko na stronie
    dostawcy domeny, juz nie bede pisal jakiej bo pewnie wiesz, a to nie
    wyglada zbyt profesjonalnie.

    pozdr.
    Tomek