  • Data: 2019-08-03 15:39:27
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-02 o 22:49, J.F. pisze:
    > Z drugiej strony mozna to wyrobic pijac np jedno piwo dziennie.
    > Zadne pijanstwo.

    A coraz trudniej kupić to jedno piwo. Promocje zachęcają raczej do kupna
    od razu 6 czy 8.

    > -ja ... niech bedzie ze 1/3, choc chyba mniej,

    Ale taki Kamil D. trąbił 4 dni podobno. Do dwóch piw to się - rzekomo -
    przyznał przed jazdą samochodem. Zauważ, że statystyki nietrzeźwych
    kierowców skąd się jednak biorą.

    > Wychodzi mi na to, ze Ty obalasz flaszke co drugi dzien, na przemian z
    > kilkoma piwami na kaca :-)

    Może ja nie, ale gdzie wzrokiem sięgnąć sprzedaż alkoholu wydaje się
    dobrym interesem. Tak dobrym, iż nawet stacje benzynowe w to wchodzą.
    Wielu sklepikarzy mówi, że gdyby nie alkohol to w niedzielę nikt by do
    nich nie przyszedł.

    > Hm, nie doceniam wsi, gdzie moze rano sa dwa piwa,
    > a wieczorem flaszka ?
    > Czy Polacy po francusku - codziennie szklanka wina ..

    Poczytaj relacje z festiwalu Owsiaka. ;-)