  • 1. Data: 2013-10-31 15:04:18
    Temat: dbNet - nie działa
    Od: j...@g...com

    Chyba DB ma jakiś problem z saldem na koniec miesiąca. Nie działa od ok. 10
    odświeżanie strony www dla bankowości elektronicznej. Przelew bieżący można wykonać
    tylko przez telefon, ale za 3 zł. Taki kryzys, że trzeba uciekać się do problemów
    technicznych? Bo gdyby, rzeczywiście była awaria, to przelewy telefoniczne byłyby za
    darmo.

  • 2. Data: 2013-10-31 15:40:24
    Temat: Re: dbNet - nie działa
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
    online.

    Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
    wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

    Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
    Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też mieli
    z tym problem.

  • 3. Data: 2013-11-01 19:45:36
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 15:40:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
    online.

    Ja przez ostatnie 3 m-ce nie miałam dostępu.

    > Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
    wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

    U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W
    Oddziale nie ma wejścia.

    > Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
    > Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też
    mieli z tym problem.

    Ropzwiązałam z nimi umowę.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 4. Data: 2013-11-02 01:01:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-01 19:45, JaMyszka pisze:

> [...]
    wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

    > U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W

    Dobrze zrobiłaś.
    UOIK im niezłą karę dowalił (chyba z 5 milionów).

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-11-02 15:08:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "az.anonim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo
    > spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

    Tu akurat zadziałałbym nerwowo obawiając się, że to może być fraud.
    Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego, zamiast
    adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę.

  • 6. Data: 2013-11-02 16:21:13
    Temat: Re: dbNet - nie dzia?a
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-11-02 15:08, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego,
    > zamiast adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę.

    W ten sposób akurat nic nie sprawdzi, lepiej już sprawdzić właściciela
    IP w bazie WHOIS.

  • 7. Data: 2013-11-03 09:28:33
    Od: g...@g...com

  • 8. Data: 2013-11-03 10:01:48
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Nie, to nie jest fraud.

    IP jest prawidłowe, poza tym przeglądarka wspomaga mnie w sprawdzaniu weryfikując
    certyfikat.

    Znalazłem w necie podobne historie więc zakladam, że ten bank tak ma.
    Ale płakać nie będę, dostałem od niego modem za free i najlepiej oprocentowane konto
    oszczędnościowe przez kilka m-cy. Teraz jest do odstrzału.