  • 1. Data: 2013-10-31 07:35:52
    Temat: GO lokatka mobilna 4%
    Od: ls <l...@w...pl>

    Do 10tys., 2 m-ce:

    http://www.getinonline.pl/lokaty-bankowe/lokata-mobi
    lna.html

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2013-10-31 07:55:18
    Temat: Re: GO lokatka mobilna 4%
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-31 07:35, ls pisze:
    > Do 10tys., 2 m-ce:
    >
    > http://www.getinonline.pl/lokaty-bankowe/lokata-mobi
    lna.html

    "dostępna wyłącznie przez aplikację Getin Mobile"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-10-31 09:33:40
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-10-31 07:35, ls pisze:
    > Do 10tys., 2 m-ce:
    >
    > http://www.getinonline.pl/lokaty-bankowe/lokata-mobi
    lna.html

    No to tyle samo daje Idea B. na 1-dniowej (inna sprawa, że jest
    cholernie upierdliwa, bo ją trzeba zakładać codziennie (ping-pong); a z
    drugiej strony - jest do 20 tys.).
    pwz

  • 4. Data: 2013-10-31 10:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > (inna sprawa, że jest
    > cholernie upierdliwa, bo ją trzeba zakładać codziennie (ping-pong)

    Masakra...
    Ile by trzeba miec pieniedzy, zeby zysk z takiej lokaty vs z lokaty na
    powiedzmy 3% powodował, ze warto codziennie tracic czas?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 5. Data: 2013-10-31 10:07:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :

    > Masakra...
    > Ile by trzeba miec pieniedzy, zeby zysk z takiej lokaty vs z lokaty na
    > powiedzmy 3% powodował, ze warto codziennie tracic czas?

    Straaaaasznie dużo, ale jest ograniczenie do 20 tysi :-)
    Więc rozbijając wielką kwotę na kilka kont mnożysz jednocześnie
    zmarnowany czas. Czyli wracamy do punktu wyjścia.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 6. Data: 2013-10-31 10:10:35
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-10-31 09:33, pwz pisze:

> [...]
    >>

    > No to tyle samo daje Idea B. na 1-dniowej (inna sprawa, że jest
    > cholernie upierdliwa, bo ją trzeba zakładać codziennie (ping-pong); a z

    juz niedlugo. OF obnizyl do 3.5%

  • 7. Data: 2013-10-31 13:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Straaaaasznie dużo, ale jest ograniczenie do 20 tysi :-)
    > Więc rozbijając wielką kwotę na kilka kont mnożysz jednocześnie
    > zmarnowany czas. Czyli wracamy do punktu wyjścia.

    Innymi słowy taka oferta to kpiny banku z ludzi co liczyc nie umieją...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 8. Data: 2013-10-31 15:57:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Straaaaasznie dużo, ale jest ograniczenie do 20 tysi :-)
    > Więc rozbijając wielką kwotę na kilka kont mnożysz jednocześnie
    > zmarnowany czas. Czyli wracamy do punktu wyjścia.

    w IB klikalna codziennie jest do 20kzł? wow! w OO/GO było ograniczenie
    do 10kzł

    ps
    dzisiaj dzwonila do mnie kobita z TC, że mają dla mnie lokatę na 6,9 lub
    12 m-cy na 4% ale TYLKO w oddziałach IB...trochę daleko mam więc iść mi
    się nie chce, ale może ktoś był i wie jakie warunki należy spełnić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-10-31 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > w IB klikalna codziennie jest do 20kzł? wow! w OO/GO było ograniczenie
    > do 10kzł

    Ale na czym to woo polega?
    Przeciez to strata czasu...

> [...]
    > 12 m-cy na 4% ale TYLKO w oddziałach IB...trochę daleko mam więc iść mi
    > się nie chce, ale może ktoś był i wie jakie warunki należy spełnić?

    6,9 to na pewno polączone z jakims inwestowaniem bez gwarancji zysku.
    4% brutto podobno mozna dostać w IB.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 10. Data: 2013-10-31 19:34:47
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
    > Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 6,9 to na pewno polączone z jakims inwestowaniem bez gwarancji zysku.
    > 4% brutto podobno mozna dostać w IB.

    "6,9" to okresy trwania lokaty (w miesiącach) a nie oprocentowanie.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup