eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidbNet - nie działa › Re: dbNet - nie działa
  • X-Received: by 10.49.50.195 with SMTP id e3mr86205qeo.2.1383230424691; Thu, 31 Oct
    2013 07:40:24 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.50.195 with SMTP id e3mr86205qeo.2.1383230424691; Thu, 31 Oct
    2013 07:40:24 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!o2no12261821qas.0!news-out.g
    oogle.com!9ni2504qaf.0!nntp.google.com!i2no3276577qav.0!postnews.google.com!gle
    groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 31 Oct 2013 07:40:24 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.135.59.7;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 213.135.59.7
    References: <b...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: dbNet - nie działa
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Thu, 31 Oct 2013 14:40:24 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597234
    [ ukryj nagłówki ]

    U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
    online.

    Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
    wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

    Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
    Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też mieli
    z tym problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1