  • 1. Data: 2008-04-03 18:42:32
    Temat: da radę BZWBK bez opłat miesięcznych?
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    chciałbym założyć konto w BZWBK i infolinka mnie zniechęciła opłatami
    miesięcznymi
    może jednak da sie jakiś wariant wynaleźć bez opłat?

  • 2. Data: 2008-04-03 18:44:29
    Temat: Re: da radę BZWBK bez opłat miesięcznych?
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    zlotowinfo pisze:
    > chciałbym założyć konto w BZWBK i infolinka mnie zniechęciła opłatami
    > miesięcznymi
    > może jednak da sie jakiś wariant wynaleźć bez opłat?

    AlleKARTA z Kontem24.pl - www.allekarta.pl

    Zapłacisz tylko za kartę jednorazowo i to tylko wtedy jeśli nią nie
    zrobisz ileś obrotu (niska kwota o ile dobrze pamiętam)

    Money.pl też ma taką zdaje się.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 3. Data: 2008-04-03 18:57:16
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Jeżeli masz mniej niż 30 lat to http://dlaciebie.bzwbk.pl/15882

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 4. Data: 2008-04-03 19:12:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 20:42, "zlotowinfo" <u...@o...pl> wrote:
    > chciałbym założyć konto w BZWBK i infolinka mnie zniechęciła opłatami
    > miesięcznymi
    > może jednak da sie jakiś wariant wynaleźć bez opłat?

    Szczerze mowiac, to wystarczylo zajzec na ich strone i zobaczyc
    oferowane konta a na koniec otworzyc TOiP.

  • 5. Data: 2008-04-03 19:19:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:ft38ik$94a$1@tiberium.net.pl...

    > AlleKARTA z Kontem24.pl - www.allekarta.pl
    >
    > Zapłacisz tylko za kartę jednorazowo i to tylko wtedy jeśli nią nie
    > zrobisz ileś obrotu (niska kwota o ile dobrze pamiętam)
    >
    > Money.pl też ma taką zdaje się.

    po dwóch latach 25zł

  • 6. Data: 2008-04-03 19:19:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Dobek" <s...@r...pl>
    napisał w wiadomości news:ft39a8$p6o$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli masz mniej niż 30 lat to http://dlaciebie.bzwbk.pl/15882

    w tym roku mi stuknie trzydziestka
    więc nie chcę zakładać konta na pare miechow

  • 7. Data: 2008-04-03 19:33:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Szczerze mowiac, to wystarczylo zajzec na ich strone i zobaczyc
    >oferowane konta a na koniec otworzyc TOiP.

    niby wszystko za darmo ale infolinka kazała mi płacić za kartę której nie
    chcę lub inną opłatę

    chociaż po namyśle może to chodziło o toyota bank?

  • 8. Data: 2008-04-03 19:33:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 21:19, "zlotowinfo" <u...@o...pl> wrote:

    > po dwóch latach 25zł

    czyli pierwsze 4-y lata za 25 zl.

    Potem zapewne (o ile przedluza wspolprace i karty) 25 zl co 2 lata.

  • 9. Data: 2008-04-03 19:48:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > czyli pierwsze 4-y lata za 25 zl.
    >
    > Potem zapewne (o ile przedluza wspolprace i karty) 25 zl co 2 lata.

    czyli nie opłaca mi się bo karta jest mi zbędna i nie chce za nią płacić
    tylko po to by mieć dodatkowe konto

    dzięki za pomoc

  • 10. Data: 2008-04-03 19:55:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 21:48, "zlotowinfo" <u...@o...pl> wrote:

    > czyli nie opłaca mi się bo karta jest mi zbędna i nie chce za nią płacić
    > tylko po to by mieć dodatkowe konto
    >
    > dzięki za pomoc

    Przez 2 lata nic nie placisz - dopiero po 2-ch latach pobiora oplate.
    Mozesz zlikwidowac wczesniej, jesli uwazasz, ze jest to za drogo
    wzamian za wykorzystane funkcje konta.