  • 1. Data: 2008-04-03 17:49:09
    Temat: Telefon z bzwbk
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>

    Witam serdecznie, zdziwiłem się dzisiaj gdy spojrzałem na dzwoniący
    telefon i zobaczyłem nr banku bzwbk z oddziały który obsługuje moje
    konto, Pan grzecznie zapytał się czy ja to ja, i zapytał czy będę
    korzystać z ich konta oszczędnościowego (posiadam jedno) bo dawno na
    niego żadnych środków nie wpłacałem, ja na to że raczej nie, on
    natomiast zasugerował żebym w takim wypadku zamknął to konto i to w
    oddziele banku. Czy ktoś już się spotkał z taką sytuacją ?
    Krzysztof M.

  • 2. Data: 2008-04-04 08:04:42
    Temat: Re: Telefon z bzwbk
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

> [...]
    > natomiast zasugerował żebym w takim wypadku zamknął to konto i to w
    > oddziele banku. Czy ktoś już się spotkał z taką sytuacją ?

    Z telefonem to nie, ale kiedyś Raiffeisen cos takiego zasugerował
    listownie. Co prawda jakiś czas później później, również listownie,
    zasugerowali, żeby poprzedniej sugestii nie brać całkiem poważnie, ale
    konto zdążyłem zlikwidować :-)

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2008-04-04 08:32:45
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    "K. Mackiewicz" <d...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > natomiast zasugerował żebym w takim wypadku zamknął to konto i to w
    > oddziele banku. Czy ktoś już się spotkał z taką sytuacją ?

    jeżeli chcesz jeszcze kiedyś korzystać to wplać tam 1 zł i po sprawie, a
    jak nie to bank sam może taki rachunek zamknąć jak się określony czas nic
    się na nim nie dzieje...

    szkoda czasu na wizyte w oddziale

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2008-04-04 14:20:31
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    > jak nie to bank sam może taki rachunek zamknąć jak się określony czas nic

    trzymam na nim kilka zł, z konta głównego korzystam ( wpłaty przelewy
    itp ). Nie chcą mnie nie ma problemu, wypowiedzenie już wysłane :),
    pozdrawiam

    Krzysztof Mackiewicz
    gg: 1781586

  • 5. Data: 2008-04-04 20:28:13
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    K. Mackiewicz wrote:
> [...]
    > natomiast zasugerował żebym w takim wypadku zamknął to konto i to w
    > oddziele banku. Czy ktoś już się spotkał z taką sytuacją ?

    W Kredyt Banku nieużywane konto jest automatycznie blokowane po X
    miesiącach - odblokowanie tylko poprzez osobistą wizytę, strasznie
    wkurzające...

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 6. Data: 2008-04-06 15:00:50
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > trzymam na nim kilka zł, z konta głównego korzystam ( wpłaty przelewy
    > itp ). Nie chcą mnie nie ma problemu, wypowiedzenie już wysłane :),
> [...]

    taką tel. prośbę mogłeś zwyczajnie olać - dopłać na konto kilka groszy i
    bank nie będzie mógł go zamknąć, bo nie łamiesz żadnego z punktów
    regulaminu

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2008-04-07 18:33:36
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "K. Mackiewicz" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > nie wpłacałem, ja na to że raczej nie, on natomiast zasugerował żebym w
    > takim wypadku zamknął to konto i to w oddziele banku. Czy ktoś już się

    No musieli dac jakies tworcze zadanie praktykantowi, zeby mogl sobie
    "obsluga klientow" wpisac do cv, wiec siedzi nad raportem dla kont
    oszczednosciowych przypisanych do oddzialu i tam, gdzie ostatnia operacja >
    x m-cy temu dzwoni.. ;)

    pozdr